1
Vraag
2
Reageer en help mee
Erqwando

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen bij Ziggo Sport Totaal (browser) geeft melding 'Er ging iets fout'.

Beste,

Ik heb al ontzettend lang een Ziggo Sport abonnement lopen via Delta.

Hierbij maak ik ook al heel lang gebruik van het streamen van sport via de website https://go.ziggosporttotaal.nl/

Sinds gister lukt het me ineens niet meer om in te loggen via de website. Bij het inloggen krijg ik elke keer de melding: Er ging iets fout.

Hierna probeerde ik de Ziggo Sport Totaal app op m'n mobiel uit maar wanneer ik de app open sluit hij hem ook direct weer af. Heb gekeken of er een update is in de play store maar ook dit is niet het geval.

Op tv via Delta heb ik wel gewoon alle 6 de Ziggo Sport kanalen dus er is verder niks mis met mijn abonnement.

Ik hoop dat ik snel geholpen kan worden want ik maak erg veel gebruik van het streamen in mijn internetbrowser.

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77237Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22898Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2690Posts
  • 284Oplossingen
  • 1287Likes

Hi @Erqwando!

Edit 5-7 13:00 Dit probleem is door meerdere klanten bij ons gemeld en inmiddels verholpen door de collega's van Delta en Ziggo Sport Totaal. Ik ga er vanuit dat het ook bij jou gewoon weer werkt!

Lees meer
Wat irritant dat je niet meer kan inloggen! Laten we eens gaan kijken. 

Wil je eens de cookies verwijderen van de browser en de app eens opnieuw downloaden? Verder log je in met het account van Delta, toch? Dat geef je ook aan bij het inloggen dan? 
Erqwando
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanmiddag deed hij het inderdaad gelukkig weer! 

Alleen nu wou ik vanavond weer naar Wimbledon kijken, toen ik de website opende was ik prompt weer uitgelogd (normaal gesproken gebeurd dat nooit zo snel aangezien hij altijd op automatisch aanmelden staat).

Toen ik weer op inloggen klikte deed hij het opnieuw niet. Nu krijg ik de foutmelding: Unauthorized

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1946Posts
  • 177Oplossingen
  • 1313Likes

Hi @Erqwando, wat irritant dat het dan toch plots weer voorkomt en het eerder wel leek te werken. 
Hoe staat het er nu voor?

Ik heb je topic natuurlijk even door gelezen maar ik zie nergens terug welke browser je momenteel gebruikt. Kan je dit aan mij doorgeven en ook ben ik nieuwsgierig of hetzelfde issue zich voordoet in een andere browser.

Dankjewel alvast!

Erqwando
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Welmoed hartelijk dank voor uw reactie.

De browser die ik gebruik is Google Chrome, ik heb het net voor de zekerheid ook even getest met Internet Explorer maar tevergeefs. Ook lukt het me niet meer om in te loggen in de Ziggo Sport app.

Het lijkt wel of ineens mijn inloggegevens niet meer kloppen sinds de verandering, echt heel vreemd.

Ook erg vervelend want ik stream zo graag sport, en nogmaals... Op tv doet hij het wel gewoon dus er is niks mis met mijn abonnement.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1946Posts
  • 177Oplossingen
  • 1313Likes

Dankjewel @Erqwando, helder!

We hebben meerdere meldingen ontvangen en er loopt nu een onderzoek. Ze zijn op zoek naar voorbeelden dus ik lever ook graag jouw gegevens aan.

Kan je in je Community profiel aangeven met welke gebruikersnaam je inlogt?

Dan zet ik het direct door!

Erqwando
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Welmoed Dat is helemaal prima hoor! Heeft u daarvoor mijn emailadres nodig of is mijn gebruikersnaam Erqwando voldoende?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @Erqwando - Als het goed is, moet je via DELTA inloggen met een gebruikersnaam (maar mogelijk is dit een e-mailadres). Deze mag je noteren bij "Persoonlijke opmerkingen (privé)" bij je profiel. Dan voeg ik het toe aan het onderzoek!

Erqwando
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex Ik heb mijn inloggegevens van DELTA bij persoonlijke opmerkingen vermeld.

Ik moet altijd inloggen met mijn postcode en dan m'n gebruikersnaam DELTA-account, ik heb deze onder elkaar neer gezet. Is het zo goed voor u?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Ja, dank je @Erqwando - Ik heb zojuist begrepen dat de inlogproblemen via Caiway en Delta opgelost moeten zijn. Wil je het eens opnieuw proberen?

Erqwando
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartstikke bedankt @Alex 

Hij doet het inderdaad weer!

Ik markeer dit bericht als oplossing in de hoop dat het niet meer voor komt 🙂

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 424Posts
  • 27Oplossingen
  • 182Likes

Kijk eens aan! Wat fijn te lezen dat het weer werkt zoals het zou moeten @Erqwando

Mocht je ooit weer ergens tegenaan lopen, voel je vrij ons een bericht te sturen 🙂 

Erqwando
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Roland tot gister lukte het dus maar nu ik vanmiddag opnieuw wilde inschakelen krijg ik weer dezelfde foutmelding.

Heb daarom ook de oplossing ongedaan gemaakt. 

Wanneer komt er een permanente oplossing?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @Erqwando - Erg zuur dat het probleem weer is teruggekeerd. Lukt het ook niet (meer) in de app?

Erqwando
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex nee in de app heeft hij me er ook uitgegooid. Als ik opnieuw probeer in te loggen geeft hij aan dat mijn inloggegevens incorrect zijn. 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1946Posts
  • 177Oplossingen
  • 1313Likes

Hi @Erqwando, we hebben het uiteraard weer aangekaart bij de verantwoordelijke partijen. Zodra ik nieuws heb zal ik het uiteraard weer met je delen. Sorry voor al het ongemak, ik kan me goed voorstellen dat je hier van baalt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic