1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dozo01

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen bij Ziggo GO lukt niet en "Deze combinatie herkennen we niet"

Ik kan niet inloggen in Ziggo GO.

Mijn Ziggo lukt wel, ik heb mijn wachtwoord al een keer veranderd.

Als ik mijn account activeer, krijg ik de melding :

Deze combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen we niet. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan <a href="/klantenservice/contact/">contact</a> met ons op.

Ik weet zeker dat ik de juiste gegevens heb ingevuld.

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72695Posts
  • 5016Oplossingen
  • 20854Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Dozo01
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, ik hoor het wel. Het betreft overigens niet mijn eigen abonnement maar die van mijn schoonouders. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72695Posts
  • 5016Oplossingen
  • 20854Likes

Zorg dan dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, met de postcode en huisnummer van je schoonouders er tussen haakjes achter, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5325Posts
  • 637Oplossingen
  • 2153Likes

Goedemidda @Dozo01 

Allereerst welkom op de Community. Super leuk dat je dit platform hebt gevonden 🙂

Mooi dat je hier terecht bent gekomen voor hulp rondom je Ziggo GO account. 

We zijn helaas tot de ontdekking gekomen dat de activatiemail die verzonden wordt, de link hierin direct al ongeldig is na het versturen. Dit is bij ons inmiddels bekend.

Er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak en uiteraard ook gewerkt aan een oplossing.

moniquedw

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb dit probleem ook, bij het account van mijn ouders. Ik heb ook al sinds april meerdere keren met de helpdesk gebeld en meerdere keren is het oude mijn ziggo account verwijderd en heb ik een nieuwe aangemaakt. Iedere keer loopt het spaak bij het activeren van mijn account. ik krijg de email en als ik dan op " Bevestig je nieuwe e-mailadres" klik dan krijg ik

"Een nieuw account

Deze combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen we niet. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan <a href="/klantenservice/contact/">contact</a> met ons op."
wanneer wordt dit eindelijk opgelost?
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4136Posts
  • 546Oplossingen
  • 1918Likes

@moniquedw Uitermate teleurstellend dat je sinds april(!) al met deze ellende rond loopt. Wil je de postcode en huisnummer van je ouders tussen haakjes in je profiel plaatsen? Dan check ik het een en ander. Alvast bedankt.

moniquedw

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de postcode en het huisnummer in mijn profiel zijn van mijn ouders. Alvast bedankt!!!

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4276Posts
  • 587Oplossingen
  • 1535Likes

Thanks voor het doorgeven, @moniquedw . Ik zie bij het account van je ouders inderdaad dat het account niet is bevestigd. Het kan zijn dat je nu nog een nieuwe mail krijgt om het account te bevestigen. Probeer dat, maar de kans is groot dat dit dus door het lopende probleem niet werkt. 

Ik heb de gegevens dan ook doorgespeeld naar het team dat hiermee bezig is. Hopelijk krijgen we hier dan een oplossing voor :-). Helaas is het nu dus afwachten! 

Dozo01
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De gegevens van mijn schoonouders staan er inmiddels tussen haakjes bij.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8449Posts
  • 990Oplossingen
  • 3697Likes

Dank je, @Dozo01 ! Zoals aangegeven speelt hier helaas een storing mee, waarbij inderdaad activatielinks niet werken en resulteren in deze foutmelding. Ik heb de gegevens toegevoegd aan het onderzoeksticket.

moniquedw

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Vincent,

ik heb inderdaad nog een email gekregen en de activatilink werkte deze keer ook niet. hopelijk vindt het team snel een oplossing. bedankt voor het doorspelen!

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 837Posts
  • 67Oplossingen
  • 374Likes

Wat akelig dat je nog niets verder bent gekomen @moniquedw , ook niet met de nieuwe link. Het probleem is nog volop in onderzoek en helaas kan ik op dit moment niet meer doen dan nogmaals een beroep op je geduld doen 😞

Dozo01
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er al wat meer bekend ? het onderzoek loopt inmiddels al meer dan 1 maand....

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 837Posts
  • 67Oplossingen
  • 374Likes

Goedemiddag @Dozo01 ,
Ik snap heel goed dat je geduld nu wel op z'n eind is 😞 Helaas is de issue nog niet opgelost. De laatste update hebben we afgelopen week ontvangen; het onderzoek is nog steeds volop bezig.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7857Posts
  • 2337Oplossingen
  • 3756Likes

Hi allen!

Even een update op deze zondagmiddag. Er is recent een fix in productie gegaan waardoor je niet meer tegen deze foutmelding mag aanlopen. Mocht je onverhoopt nog wel tegen deze foutmelding aanlopen, dan horen we dat uiteraard graag! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic