1
Vraag
2
Reageer en help mee
m.vanhulten

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen Ziggo Sport Totaal lukt niet via provider Odido

Goedemorgen,

Ik kan ineens niet meer inloggen op ziggo sport totaal go.  Ik heb een ziggo sport totaal abonnement via Odido en kon altijd inloggen door de provider te kiezen , klant nummer Odido invoeren en een wachtwoord. Echter krijg ik nu de melding "unauthorized" .

13 Reacties 13
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @m.vanhulten,

We onderzoeken op dit moment een probleem waarmee je inderdaad niet kunt inloggen bij Ziggo Sport Totaal GO via sommige andere providers.

Als je inlogt via Odido, moet je een TV-klantnummer invoeren zie ik. Wil je in je profiel noteren welke dat is? Dit mag je noteren bij [Persoonlijke opmerkingen (privé)], dan voeg ik het toe aan het onderzoek!

m.vanhulten
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gedaan. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Top, dank je! Ik heb het intern doorgezet. Het is helaas even afwachten nu, zodra we meer weten, komen we in de lucht!

FaustoD

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Volgens Odido is alles OK bij hun en ze verwijzen naar deze community 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @FaustoD - Er zijn inderdaad problemen bekend bij de combinatie van Odido met Ziggo Sport Totaal GO. Een deel daarvan zou echter wel al opgelost moeten zijn voor zover ik heb begrepen. Hoe staat het bij jou op dit moment ervoor @m.vanhulten?

FaustoD

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Alex @Alex

Ik krijg nu nog steeds de melding "Inloggegevens incorrect. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw"

MagicMythic

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier het zelfde. Ik betaal 15 euro via odido maar in die app werkt het voor geen meter. Maar als ik wil inloggen op ziggo sport app met mijn klantnummer en pincode dan krijg ik ook een foutmelding. Odido geeft aan hier geen ondersteuninf voor te bieden aangezien we de 15 euro eigenlijk aan ziggo betalen

Vos91

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook hetzelfde probleem en ben door Odido naar dit topic doorverwezen.

Het heeft jaren goed gewerkt en sinds een aantal weken krijg ik ook de "unauthorized" melding.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Dank voor jullie meldingen, ik hoop spoedig meer informatie hierover te hebben.

@MagicMythic - Krijg jij een 'unauthorized'-melding of een melding dat je inloggegevens niet correct zijn?

MagicMythic

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlog

1000007185.jpg

 inlog gegevens niet correct

Vos91

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik krijg in de mobile ziggo sport app de melding Inloggegevens incorrect en op de go.ziggosporttotaal.nl website de Unauthorized melding.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Dank! Er kunnen inderdaad nog problemen optreden bij de combinatie met Odido, door een verouderd certificaat. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Naar wat ik heb begrepen, kun je de zenders wel bekijken via de Odido TV App.

We houden jullie op de hoogte.

m.vanhulten
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Krijg nog steeds de melding inloggegevens incorrect 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic