1
Vraag
2
Reageer en help mee
Krodhoek

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Ziggo Sport Totaal lukt niet via Caiway

Goedemorgen,

Ik kan ineens niet meer inloggen op ziggo sport totaal go.  Ik heb een ziggo sport totaal abonnement via Cayway en kon altijd inloggen door de provider te kiezen , klant nummer caiway invoeren en een wachtwoord. Echter krijg ik nu de melding "unauthorized" . Dit is via internet op mijn labtop.  Nog even de app gedownload op mijn telefoon en ook daar de melding dat de inloggegevens niet bekend zijn.  Bij caiway lijkt alles goed te staan en via de ziggoklantenservice krijg ik helemaal niets zinvols te horen.

Iemand een oplossing?

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Uitgelicht
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1946Reacties
  • 177Oplossingen
  • 1314Likes

Hé hoi @Krodhoek, flink balen dat je ineens niet meer kan inloggen via Ziggo Sport Totaal GO.

Het is momenteel bij ons bekend en in onderzoek daar we meer meldingen hebben gekregen dat het niet lukt van klanten bij zowel Caiway als Delta.

Hoe meer informatie, hoe vlotter het onderzoek dus ik heb een aantal vragen:

1. Kan je in je Community profiel aangeven met welke username* je inlogt op Ziggo Sport Totaal GO?

2. Je geeft aan het via de browser als app te hebben geprobeerd. Welke browser(s) heb je getest?

*het verschilt per aanbieder wat de username is. Mogelijk is dit een klantcode, username of mailadres.

Ik hoor heel graag van je, dan zet ik alles direct door naar de betreffende partijen.

27 Reacties 27
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77238Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22899Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1946Posts
  • 177Oplossingen
  • 1314Likes

Hé hoi @Krodhoek, flink balen dat je ineens niet meer kan inloggen via Ziggo Sport Totaal GO.

Het is momenteel bij ons bekend en in onderzoek daar we meer meldingen hebben gekregen dat het niet lukt van klanten bij zowel Caiway als Delta.

Hoe meer informatie, hoe vlotter het onderzoek dus ik heb een aantal vragen:

1. Kan je in je Community profiel aangeven met welke username* je inlogt op Ziggo Sport Totaal GO?

2. Je geeft aan het via de browser als app te hebben geprobeerd. Welke browser(s) heb je getest?

*het verschilt per aanbieder wat de username is. Mogelijk is dit een klantcode, username of mailadres.

Ik hoor heel graag van je, dan zet ik alles direct door naar de betreffende partijen.

Krodhoek
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Welmoed,  ik maak gebruik van mijn caiway klantcode om in te loggen.  Is dat wat je bedoelt?

Krodhoek
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn browser is google chrome

wewanl

Level 16
  • 2461Posts
  • 23Oplossingen
  • 946Likes

Je wachtwoord resetten helpt niet? 

MoniqueV

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Unauthorized bij inloggen via Caiway. Caiway gebeld, daar staat alles goed en actief. Wachtwoord reset is niet mogelijk omdat je de het klantnummer en de code van Caiway moet gebruiken om in te loggen.

Meerdere browsers geprobeerd, cookies verwijderd. Maar helaas zonder resultaat.

Helpdesk van Ziggo zegt dat ze niets kunnen doen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @Krodhoek - Ik zie inderdaad dat als je inlogt via Caiway, het om een klantcode gaat en je die inmiddels genoteerd hebt bij je profiel. Top!

@MoniqueV - Zuur dat je dit ook opeens hebt, goed dat je dit topic hebt gevonden! We hebben hier inmiddels een onderzoek voor lopen. Wil je in je profiel noteren met welke klantcode je inlogt bij Ziggo Sport Totaal GO? Dit kun je noteren bij [Persoonlijke opmerkingen (privé)] in je profiel.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Dank! Ik heb de gegevens doorgezet, hopelijk is het spoedig opgelost. Zodra we een update hebben, laat ik het uiteraard weten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @Krodhoek, @MoniqueV - De inlogproblemen bij Ziggo Sport Totaal via Caiway zouden opgelost moeten zijn. Willen jullie het eens opnieuw proberen? Ik hoor het graag!

DannyMaasdijk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Ik volg dit topic nu ook maar ik kan nog steeds niet aanmelden.

Zelfde probleem ook via caiway

wewanl

Level 16
  • 2461Posts
  • 23Oplossingen
  • 946Likes

Op totaaltv staat er nu een artikel over

MoniqueV

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas. Nog steeds dezelfde melding bij inloggen: Unauthorized. Voor de zekerheid ook even alle cookies verwijderd, maar dat mocht ook niet baten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Dank voor je snelle reactie @MoniqueV - Ik heb het direct teruggekoppeld. Ook jouw melding heb ik daaraan toegevoegd, @DannyMaasdijk. Zodra er nieuws is, laten we het weten.

Krodhoek
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag Alex,  ook bij mij lukt het inloggen nog steeds niet.

MoniqueV

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Alex Ik check het net en kan weer inloggen. 😀

Bedankt voor de hulp hierbij!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@MoniqueV kijk aan, we gaan de goede kant op. Graag gedaan!

@Krodhoek kan je het nog eens proberen? We krijgen signalen dat de kuren opgelost zouden moeten zijn.

Als het niet lukt, dan horen we graag wat je ziet en waarop (welk apparaat, op welke manier aangesloten enz). 

MoniqueV

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jacob  Gisteren kon ik inloggen, maar vandaag helaas weer niet. Dezelfde melding: Unauthorized.

Zowel op verschillende laptops met verschillende browsers als op iPhone. Zowel via wifi als via 4G.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4590Posts
  • 379Oplossingen
  • 1875Likes

@MoniqueV hm, vervelend. Maar we gaan samen even sleutelen.

- pak aub van je laptop of pc een browser
- wis de cache en cookies
- login via deze weg

Hoever kom je dan? 

MoniqueV

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Net zo ver helaas @Jacob  Unauthorized.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic