1
Vraag
2
Reageer en help mee
Krodhoek

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Ziggo Sport Totaal lukt niet via Caiway

Goedemorgen,

Ik kan ineens niet meer inloggen op ziggo sport totaal go.  Ik heb een ziggo sport totaal abonnement via Cayway en kon altijd inloggen door de provider te kiezen , klant nummer caiway invoeren en een wachtwoord. Echter krijg ik nu de melding "unauthorized" . Dit is via internet op mijn labtop.  Nog even de app gedownload op mijn telefoon en ook daar de melding dat de inloggegevens niet bekend zijn.  Bij caiway lijkt alles goed te staan en via de ziggoklantenservice krijg ik helemaal niets zinvols te horen.

Iemand een oplossing?

Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Uitgelicht
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1945Reacties
  • 177Oplossingen
  • 1312Likes

Hé hoi @Krodhoek, flink balen dat je ineens niet meer kan inloggen via Ziggo Sport Totaal GO.

Het is momenteel bij ons bekend en in onderzoek daar we meer meldingen hebben gekregen dat het niet lukt van klanten bij zowel Caiway als Delta.

Hoe meer informatie, hoe vlotter het onderzoek dus ik heb een aantal vragen:

1. Kan je in je Community profiel aangeven met welke username* je inlogt op Ziggo Sport Totaal GO?

2. Je geeft aan het via de browser als app te hebben geprobeerd. Welke browser(s) heb je getest?

*het verschilt per aanbieder wat de username is. Mogelijk is dit een klantcode, username of mailadres.

Ik hoor heel graag van je, dan zet ik alles direct door naar de betreffende partijen.

27 Reacties 27
Krodhoek
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jacob , het lukt nog steeds niet.  Mijn labtop is draadloos verbonden met het thuisnetwerk. 4G

MoniqueV

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jacob @Alex  Ik kan weer inloggen en krijg zojuist ook van Caiway een berichtje dat het is opgelost. Hopelijk nu wel permanent.

@Krodhoek @DannyMaasdijk  Hopelijk voor jullie ook opgelost.

Krodhoek
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jacob @Alex , helaas gaat het nog steeds niet.  Ik kreeg ook het berichtje dat het opgelost zou zijn.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9358Posts
  • 1099Oplossingen
  • 4208Likes

Hi @Krodhoek - Zuur dat het voor jou nog niet werkt. Geldt het zowel voor de app als de website nog steeds?

MoniqueV

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex @Jacob  Om gek van te worden, het werkt weer niet, zowel de app als de website niet.

Erqwando

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij Delta precies hetzelfde probleem. Was blij dat het eindelijk was opgelost maar zijn weer terug bij af pfff 

Krodhoek
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,  inderdaad zowel met de app als internet geen inlog. Op de app wordt aangegeven dat de inloggegevens niet juist zijn.  Ik kijk er nu een week tegenaan en denk dan; zo moeilijk kan het toch niet zijn? De inloggegevens van Caiway zijn gewoon niet bekend bij ziggo sport totaal. Het lijkt wel of de database van Ziggo de inlog met caiway klantnummer gewoon niet herkend als een Ziggo sport totaal afnemer.  Of kan het misschien zo zijn dat er bij een account inmiddels teveel verschillende apparaten bekend zijn en het systeem daarop reageert of er uitgooit?  Ik bedenk maar zowat. Ik zie bv ook dat als je je registreert bij ziggo sport totaal , je een aantal providers (3) kunt koppelen aan je ziggo account. Heeft het daarmee misschien te maken dat in ons geval Caiway helemaal niet herkend wordt?

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1945Posts
  • 177Oplossingen
  • 1312Likes

Dag allen, ontzettend irritant dat het issue nu toch weer speelt. Ik heb het intern aangekaart aan de verantwoordelijke partijen en ben in afwachting van een update. Zodra ik deze heb zal ik het uiteraard delen met jullie. Excuses voor het ongemak zover!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic