@spvanbattum schreef:
Hallo @Marije, dankt voor je suggestie om via de Ziggo GO app te kijken. Dat werkt inderdaad wel, maar heeft niet mijn voorkeur. Via de Ziggo Sport app heb je namelijk een veel beter overzicht van de programmering op Ziggo Sport. En tot voor kort heeft dit prima gewerkt.
En ik weet niet of je via deze discussie hebt meegekregen dat ik hetzelfde probleem ervaar als ik via de website ZiggoSport.nl wil inloggen met mijn Ziggo account om Ziggo Sport uitzendingen te kijken? Ook dat kon in het verleden wel. En dat het op een tweede iPad eveneens niet lukt? Op mijn iPhone lukt het wel, maar daarop ben ik nog steeds ingelogd op de ZiggoSport app (en dat laat ik even zo). Ik concludeer hieruit dat het niet aan mijn apparaten ligt.
Denk dat jullie bij Ziggo/Vodafone even aan zet zijn om uit te zoeken waar het misgaat tussen mijn Ziggo en ZiggoSport abonnement, waar dat voorheen (voor de integratie van Ziggo en Vodafone accounts?) niet het geval was. Als ik daarin kan helpen door als proefkonijn te dienen, help ik graag. Ik hoor graag als jullie een oplossing hebben of wat van mij willen weten in deze.
Nogmaals dank en vriendelijke groet,
Steven van Battum
@spvanbattum schreef:
Hallo @Marije, dankt voor je suggestie om via de Ziggo GO app te kijken. Dat werkt inderdaad wel, maar heeft niet mijn voorkeur. Via de Ziggo Sport app heb je namelijk een veel beter overzicht van de programmering op Ziggo Sport. En tot voor kort heeft dit prima gewerkt.
En ik weet niet of je via deze discussie hebt meegekregen dat ik hetzelfde probleem ervaar als ik via de website ZiggoSport.nl wil inloggen met mijn Ziggo account om Ziggo Sport uitzendingen te kijken? Ook dat kon in het verleden wel. En dat het op een tweede iPad eveneens niet lukt? Op mijn iPhone lukt het wel, maar daarop ben ik nog steeds ingelogd op de ZiggoSport app (en dat laat ik even zo). Ik concludeer hieruit dat het niet aan mijn apparaten ligt.
Denk dat jullie bij Ziggo/Vodafone even aan zet zijn om uit te zoeken waar het misgaat tussen mijn Ziggo en ZiggoSport abonnement, waar dat voorheen (voor de integratie van Ziggo en Vodafone accounts?) niet het geval was. Als ik daarin kan helpen door als proefkonijn te dienen, help ik graag. Ik hoor graag als jullie een oplossing hebben of wat van mij willen weten in deze.
Nogmaals dank en vriendelijke groet,
Steven van Battum
Hallo allemaal,
Ik heb precies hetzelfde probleem als Steven. Het kijken van Ziggo sport totaal in de app op mijn android telefoon en op de website van Ziggo sport totaal werkt niet. Bij het inloggen krijg ik de volgende melding:
Unauthorized.
Probeer het later nog een keer.
Ik kan de kanalen alleen bekijken via de kabel of via de ZiggoGo app. Ook niet mijn voorkeur.
Zover ik kan zien staat Ziggo sport totaal wel aan.
Gr Pim