1
Vraag
2
Reageer en help mee
spvanbattum

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen Ziggo Sport Totaal App op iPad lukt niet

Ik kan opeens niet meer live tv kijken in de ziggo sport app op mijn iPad. Moet opnieuw inloggen met mijn ziggo account, per sms ontvangen code invoeren en krijg dan de melding "Unauthorized. Probeer het later nog een keer." Live sport kijken in dezelfde Ziggo Sport app op de iPhone lukt wel (maar daar was ik nog ingelogd...)

Uitgelicht
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3858Reacties
  • 523Oplossingen
  • 1254Likes

Hey @spvanbattum en @Snaerfy thanks voor beide jullie terugkoppelingen. Jullie hulp om dit verder te onderzoeken is momenteel niet nodig. Het probleem is inmiddels bekend en door meerdere klanten gemeld. Ons onderzoeksteam is hier nu mee bezig en op zoek naar een oplossing hiervoor. 

Tot die tijd is het gebruik van Ziggo GO en de zenders op tv de workaround. 

Sorry voor het ongemak!

42 Reacties 42
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3858Posts
  • 523Oplossingen
  • 1254Likes

We weten nog steeds niet precies wat er mis gaat. Het lastige is dat wij via de Ziggo Sport Totaal GO ook geen apparaten kunnen ontkoppelen, omdat je via Ziggo het abonnement op Ziggo Sport Totaal hebt. 

Het beste advies dat ik hier nu over kan geven is om te kijken naar de Ziggo Sport Totaal zenders via Ziggo GO. Werkt dat wel op je iPad? 

spvanbattum
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Marije, dankt voor je suggestie om via de Ziggo GO app te kijken. Dat werkt inderdaad wel, maar heeft niet mijn voorkeur. Via de Ziggo Sport app heb je namelijk een veel beter overzicht van de programmering op Ziggo Sport. En tot voor kort heeft dit prima gewerkt. 

En ik weet niet of je via deze discussie hebt meegekregen dat ik hetzelfde probleem ervaar als ik via de website ZiggoSport.nl wil inloggen met mijn Ziggo account om Ziggo Sport uitzendingen te kijken? Ook dat kon in het verleden wel. En dat het op een tweede iPad eveneens niet lukt? Op mijn iPhone lukt het wel, maar daarop ben ik nog steeds ingelogd op de ZiggoSport app (en dat laat ik even zo). Ik concludeer hieruit dat het niet aan mijn apparaten ligt.

Denk dat jullie bij Ziggo/Vodafone even aan zet zijn om uit te zoeken waar het misgaat tussen mijn Ziggo en ZiggoSport abonnement, waar dat voorheen (voor de integratie van Ziggo en Vodafone accounts?) niet het geval was. Als ik daarin kan helpen door als proefkonijn te dienen, help ik graag. Ik hoor graag als jullie een oplossing hebben of wat van mij willen weten in deze.

Nogmaals dank en vriendelijke groet,

Steven van Battum

Snaerfy

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@spvanbattum  schreef:

Hallo @Marije, dankt voor je suggestie om via de Ziggo GO app te kijken. Dat werkt inderdaad wel, maar heeft niet mijn voorkeur. Via de Ziggo Sport app heb je namelijk een veel beter overzicht van de programmering op Ziggo Sport. En tot voor kort heeft dit prima gewerkt. 

En ik weet niet of je via deze discussie hebt meegekregen dat ik hetzelfde probleem ervaar als ik via de website ZiggoSport.nl wil inloggen met mijn Ziggo account om Ziggo Sport uitzendingen te kijken? Ook dat kon in het verleden wel. En dat het op een tweede iPad eveneens niet lukt? Op mijn iPhone lukt het wel, maar daarop ben ik nog steeds ingelogd op de ZiggoSport app (en dat laat ik even zo). Ik concludeer hieruit dat het niet aan mijn apparaten ligt.

Denk dat jullie bij Ziggo/Vodafone even aan zet zijn om uit te zoeken waar het misgaat tussen mijn Ziggo en ZiggoSport abonnement, waar dat voorheen (voor de integratie van Ziggo en Vodafone accounts?) niet het geval was. Als ik daarin kan helpen door als proefkonijn te dienen, help ik graag. Ik hoor graag als jullie een oplossing hebben of wat van mij willen weten in deze.

Steven van Battum

@spvanbattum  schreef:

Steven van Battum

Hallo allemaal,

Ik heb precies hetzelfde probleem als Steven. Het kijken van Ziggo sport totaal in de app op mijn android telefoon en op de website van Ziggo sport totaal werkt niet. Bij het inloggen krijg ik de volgende melding: 

Unauthorized.

Probeer het later nog een keer.

Ik kan de kanalen alleen bekijken via de kabel of via de ZiggoGo app. Ook niet mijn voorkeur. 

Zover ik kan zien staat Ziggo sport totaal wel aan. 

Gr Pim

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3858Posts
  • 523Oplossingen
  • 1254Likes

Hey @spvanbattum en @Snaerfy thanks voor beide jullie terugkoppelingen. Jullie hulp om dit verder te onderzoeken is momenteel niet nodig. Het probleem is inmiddels bekend en door meerdere klanten gemeld. Ons onderzoeksteam is hier nu mee bezig en op zoek naar een oplossing hiervoor. 

Tot die tijd is het gebruik van Ziggo GO en de zenders op tv de workaround. 

Sorry voor het ongemak!

spvanbattum
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Marije Dankjewel voor je reactie en succes met het vinden van de oplossing. Ik hoor het graag als het zover is.

deRuiter

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik heb al gedurende enkele maanden hetzelfde probleem.

Alle aangeboden oplossingen geprobeerd maar nog steeds is er niet in te loggen in de Ziggo Sport Totaal app met mijn Ziggo abonnement. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3316Posts
  • 271Oplossingen
  • 1239Likes

@spvanbattum, @deRuiter en alle andere lezers en leden: we hebben de oplospartij voorzien van de voorbeelden en jullie storingsomschrijving. Het onderzoek wordt hervat.

Sorry nogmaals voor het gedoe, maar we zijn jullie niet vergeten!

deRuiter

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En is er nog steeds niet in te loggen in de Ziggo Sport Totaal app via het Ziggo account!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3977Posts
  • 521Oplossingen
  • 1760Likes

Het onderzoek loopt nog altijd, maar de oorzaak laat zich moeilijk in de kraag vatten. Daardoor is het niet concreet te zeggen wanneer het is opgelost. 

De workaround in de vorm van Ziggo GO en de mediabox werkt uiteraard nog wel. We blijven het onderzoeksteam om updates vragen en delen we zodra er meer bekend is.

WouSha2018

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik vermoed dat veel meer mensen hier problemen mee ondervinden. Heb het op mijn Ipad maar ook op mijn Samsung telefoon. Is er er een mogelijkheid om actief benaderd te worden zodra er een oplossing beschikbaar is? Want de totaal app werkt veel fijner en je kunt er veel makkelijker goals op terugkijken en de Go app. Groetjes

spvanbattum
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Vincent Dank voor je reactie, maar aangezien dit probleem zich al meer dan een half jaar voordoet, vraag ik me wel af of en zo ja hoeveel prioriteit het oplossen hiervan krijgt bij de heren ontwikkelaars en product owners. Lijkt me dat als iemand zich hier écht in verdiept dit in een sprint (of twee) opgelost moet zijn. Dus wellicht kan jij of één van je collega's ervoor zorgen dat dit issue wat hoger op de prioriteitenlijst komt te staan. Ik en alle andere gebruikers die hier last van hebben, betalen namelijk elke maand wel voor deze veelgebruikte dienst.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @deRuiter @WouSha2018 en @spvanbattum - Dit probleem zou opgelost moeten zijn, willen jullie testen of het bij jullie ook weer werkt?

WouSha2018

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goede avond Alex,

Op mijn Samsung S23 werkt het weer maar op mijn Ipad air 4e gen met ios 16.6 werkt het niet. Krijg wel een andere foutmelding namelijk: Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500

Snaerfy

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoi,

Bij mij is het probleem er nog steeds. 

Screenshot_2023-09-14-08-54-06-43_245de5d983b051910ecb775af4949e98.jpg

Mvg Pim

deRuiter

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Alex,

Op een iPad met iOS 16.6 lukte het gelijk om in te loggen.

Op een iPhone met iOS 16.6 kreeg ik eerst de error 500 melding maar na enige minuten was ik plotseling ingelogd.

Het heeft even geduurd maar het lijkt inderdaad weer te werken 😊

spvanbattum
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Op mijn iPhone met iOS 16.6.1 kreeg ik na het inloggen met mijn Ziggo account eerst de foutmelding 'Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500'. Daarna wilde ik opnieuw inloggen en werd ik zonder mijn credentials nogmaals in te voeren ingelogd waarna ik inderdaad live uitzendingen kon bekijken. Er zit dus nog een schoonheidsfoutje in het inlogproces, maar uiteindelijk lukt het dus wel. Heel fijn! Dank hiervoor en hulde aan het ontwikkelteam! 

Snaerfy

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Alex Bij mij werkt het helaas nog niet. Ik heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren, maar ook dat werkt niet. Op mijn One plus Nord OxygenOS 12.1 krijg ik nog steeds het Unauthorized bericht. Moet ik nog iets anders doen om het ook bij mij te laten werken?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @Snaerfy

Gek, en vooral irritant! Ik ga er voor je achteraan. Zodra ik meer weet, hoor je van me.

@WouSha2018 - In de reacties na jou, werden er ook een 500-foutmelding waargenomen, maar loste zich dat vanzelf op. Is dat bij jou ook uiteindelijk gebeurd?

WouSha2018

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag Alex, ja inderdaad na nogmaals proberen logt de app je inderdaad in zonder nogmaals in te moeten loggen of een foutmelding te krijgen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8060Posts
  • 951Oplossingen
  • 3477Likes

Hi @Snaerfy,

Er is recent opnieuw een groep hersteld die tegen deze foutmelding aan kon lopen. Hoe staat het bij jou er voor?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic