Ik probeer in te loggen op Ziggo Go. Krijg de melding dat het maximale aantal van 3 schermen is bereikt, terwijl er maar 1 scherm in gebruik is. Heb mijn wachtwoord al gewijzigd, maar dat helpt ook niets. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Bram K
Allereerst sorry dat je via deze weg wegens drukte langer op een reactie hebt moeten wachten! We zijn inmiddels al enkele dagen verder. Loop je nog steeds tegen dit probleem aan?
Ik heb een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt, daarna lukte het wel.
Hi @Bram K
Wat fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel is gelukt. Super!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.