Inloggen Ziggo Go

Ik probeer in te loggen op Ziggo Go. Krijg de melding dat het maximale aantal van 3 schermen is bereikt, terwijl er maar 1 scherm in gebruik is. Heb mijn wachtwoord al gewijzigd, maar dat helpt ook niets. Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Bram K
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
3 Reacties 3

Hi @Bram K 

Allereerst sorry dat je via deze weg wegens drukte langer op een reactie hebt moeten wachten! We zijn inmiddels al enkele dagen verder. Loop je nog steeds tegen dit probleem aan?

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4216Reacties
  • 849Oplossingen
  • 1125Likes

Ik heb een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt, daarna lukte het wel. 

Bram K
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi @Bram K 

Wat fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel is gelukt. Super! 

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 305Reacties
  • 18Oplossingen
  • 24Likes

Uitgelicht topic