Vraag
Reacties
Bram K
Level 1

Inloggen Ziggo Go

Ik probeer in te loggen op Ziggo Go. Krijg de melding dat het maximale aantal van 3 schermen is bereikt, terwijl er maar 1 scherm in gebruik is. Heb mijn wachtwoord al gewijzigd, maar dat helpt ook niets. Weet iemand wat het probleem kan zijn?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Bram K 

Allereerst sorry dat je via deze weg wegens drukte langer op een reactie hebt moeten wachten! We zijn inmiddels al enkele dagen verder. Loop je nog steeds tegen dit probleem aan?

0 Kudos
Bram K
Level 1
Topicstarter

Ik heb een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt, daarna lukte het wel. 

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Bram K 

Wat fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel is gelukt. Super! 

0 Kudos