1
Vraag
2
Reageer en help mee
ajkuiper

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo Go

Sinds mijn verhuizing kom ik Ziggo Go niet meer in met Mijn Ziggo account. Kan iemand mij helpen?

Stappen die ik al heb genomen:
- Proberen in te loggen in Ziggo Go met Mijn Ziggo account (email + passoword) via Iphone 13 app en Windows computer
- Opnieuw installeren van de Ziggo Go app op mijn Iphone
- Wachtwoord wijzigen in Mijn Ziggo (inloggen in Mijn Ziggo gaat dus wel gewoon)
- Stappen via Ziggo.nl/vergeten

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70505Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19941Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 185Oplossingen
  • 768Likes

Hi @ajkuiper!

Wat naar dat ZiggoGO niet meer werkt! Laten we eens kijken hoe dit kan. 

Ik zie hier in eerste instantie geen gekke dingen maar wil nog even checken wat voor melding je krijgt als je probeert in te loggen op ZiggoGO. Er zijn wel algemene problemen met dat ZIggoGO niet meer werkt na een wijziging maar moet even kijken of dat ook voor jou geldt! 

ajkuiper
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Carlien,

De melding is ‘Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw.’

Inlog is dus Mijn Ziggo account (email adress + wachtwoord) waarmee ik wel de app en dit forum in kom. 

IMG_5630.jpeg

Groet,

Albert Jan

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 185Oplossingen
  • 768Likes

Ik ga dit doorzetten naar een andere afdeling. Daar wordt onderzocht waarom het niet werkt. Er zijn namelijk meerdere problemen met dat MijnZiggo wel werkt maar ZiggoGO nog niet. Zodra er een update is, hoor je het van ons! Excuses voor het ongemak... 

@ajkuiper 

ajkuiper
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Carlien,

het is al weer 2 weken terug en inmiddels heb ik al ruim 3 maanden geen toegang tot Ziggo Go. Kan dit eens geëscaleerd worden a.u.b.? Het lijkt me ook gepast als ik op de een of andere manier gecompenseerd wordt.

Groet, Albert Jan

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Oef, drie maanden alweer @ajkuiper 😞 Ik snap dat je dat snel anders wilt zien en dat je voorstelt om het te escaleren. Jouw account is al aangemeld en men is druk bezig met het onderzoek en de oplossing. De laatste update hierover hebben we afgelopen week ontvangen en ik hoop van harte dat ik binnenkort positief nieuws voor je heb!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic