1
Vraag
2
Reacties
Werkt123Niet

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen Ziggo Go werkt ineens niet meer op alle apparaten

Ziggo Go , doet het sinds een paar dagen ineens niet op alle apparaten.

Op 2 apparaten doet hij het normaal , terwijl 3 andere apparaten 

( deze deden het voorheen ook goed ) vragen in te loggen .

Je logt in , en krijgt de melding ( controleer je gebruikersnaam en wachtwoord

en probeer het opnieuw ) . Echter gebruikersnaam en wachtwoord zijn goed  !!!

Heb al de app. Verwijderd en opnieuw geinstalleerd , maar dan gebeurd weer hetzelfde .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Werkt123Niet Helder, dank voor het toelichten. In dit geval raad ik je aan om het wachtwoord aan te passen. Hierdoor komen de actieve sessies na verloop van tijd te vervallen. Hierna zou je gewoon moeten kunnen inloggen op de apparaten. Let wel: je kunt met een maximum van 3 schermen tegelijkertijd kijken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Welke Apparaten zijn ingelogd en welke niet want op sommige kan het kloppen, nog niet alle storingen zijn verholpen met inloggen.

Je mag maar 3 devices hebben waar je bent ingelogd per profiel, als je geen profiel aanmaakt in Ziggo Go dan zou dit kunnen.

 

Wat je kan doen is de Cookies op de niet ingelogde device's even weghalen en dan herstart en nog een keer proberen. Of even Profiel aanmaken bij het icoontje links boven, dan zie je een poppetje wit is gedeeld profiel hier kan je op drukken en dan staat er profiel aanmaken.

 

IMG_0177.jpgIMG_0178.jpg

 

Kijk anders even op het centrale topic Kan opeens niet meer inloggen op Ziggo GO (App +Web) 

 

Werkt123Niet
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Werkt nog steeds niet

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat hardnekkig, @Werkt123Niet
Goed dat je het doorgeeft en welkom op de Ziggo Community. 

Wanneer je inlogt op ZiggoGO werkt het dan wel? Of krijg je daar dezelfde foutmelding?
Mocht je daar dezelfde melding krijgen, wil je dan jouw wachtwoord veranderen in en van Mijn Ziggo? Daarmee moet het opgelost zijn. 

Werkt123Niet
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn probleem is dat ik eerst op 5 apparaten Ziggo Go had ( wat altijd goed werkte , en nu ineens

op 3 apparaten niet meer ….. ) dus het werkt wel op 2 van de 5 apparaten .

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat begrijp ik, maar werkt het daar nog omdat je daar nog steeds ingelogd staat ( en dus niet opnieuw in hoeft te loggen) of lukt het inloggen daar wel gewoon? 

Werkt123Niet
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik hoef bij die 2 werkende apparaten inderdaad niet in te loggen . Maar bij mijn Ziggo wel ,

en dat lukt wel …..

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Werkt123Niet Helder, dank voor het toelichten. In dit geval raad ik je aan om het wachtwoord aan te passen. Hierdoor komen de actieve sessies na verloop van tijd te vervallen. Hierna zou je gewoon moeten kunnen inloggen op de apparaten. Let wel: je kunt met een maximum van 3 schermen tegelijkertijd kijken.

Werkt123Niet
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wachtwoord aangepast en inderdaad alles werkt weer .

Dankjewel , begrijp alleen niet dat de de servicelijn van Ziggo ,

niet met deze oplossing kwam…….

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic