Hi @Wolfjager! Leuk je hier te mogen verwelkomen al is de reden waarom je ons bezoekt natuurlijk een stuk minder leuk 😞 Eg jammer dat je al zo'n drie weken geen toegang meer hebt tot Ziggo GO en dat het inloggen continu resulteert in een foutmelding.
Ik begrijp dat je dit probleem ervaart sinds de upgrade van je Mediabox XL naar de nieuwe software en jammer genoeg staat hier een storingsticket voor open bij ons. In sommige gevallen zien we dat het inloggen bij Ziggo GO daarna niet meer mogelijk is en ik ben bang dat jij hier ook de dupe van bent. In het systeem zie ik dat je hierover eerder contact hebt gehad met een collega van mij van de telefonische helpdesk. Jouw gegevens en melding zijn toen aangeleverd bij het team dat dit probleem onderzoekt en zal oplossen.
Helaas is het wachten op een definitieve fix en momenteel is er geen oplostijd bekend. Ik moet, hoe vervelend ook, nogmaals een beroep doen op je geduld. Het spijt me ontzettend.