Wolfjager

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo Go niet mogelijk.

Goedendag,

 

Ik kan sinds 3 weken niet meer inloggen op de Ziggo Go app. Ik krijg de volgende melding: "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals." Dit probleem is er sinds de mediabox een update heeft gehad. Is hier al een oplossing voor? 

 

Groet

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dan lijkt de Ziggo Go app in de achtergrond niet goed gekoppeld te zijn aan je abonnement.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Wolfjager! Leuk je hier te mogen verwelkomen al is de reden waarom je ons bezoekt natuurlijk een stuk minder leuk 😞 Eg jammer dat je al zo'n drie weken geen toegang meer hebt tot Ziggo GO en dat het inloggen continu resulteert in een foutmelding.

 

Ik begrijp dat je dit probleem ervaart sinds de upgrade van je Mediabox XL naar de nieuwe software en jammer genoeg staat hier een storingsticket voor open bij ons. In sommige gevallen zien we dat het inloggen bij Ziggo GO daarna niet meer mogelijk is en ik ben bang dat jij hier ook de dupe van bent. In het systeem zie ik dat je hierover eerder contact hebt gehad met een collega van mij van de telefonische helpdesk. Jouw gegevens en melding zijn toen aangeleverd bij het team dat dit probleem onderzoekt en zal oplossen. 

 

Helaas is het wachten op een definitieve fix en momenteel is er geen oplostijd bekend. Ik moet, hoe vervelend ook, nogmaals een beroep doen op je geduld. Het spijt me ontzettend.

 

 

Wolfjager
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Erik en Bert,

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal nog even wachten en hoop dat er snel een oplossing komt.

Uitgelicht topic