1
Vraag
2
Reacties
Manijack

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo Go lukt enkel op iPhone

Mijn ziggogo app werkt niet, op geen enkel apparaat. Hij geeft direct aan dat mijn account voor (null) minuten is uitgeschakeld omdat er te vaak een verkeerd wachtwoord gebruikt is. Wachtwoord en gebruikersnaam zijn correct maar de melding blijft. Zijn er meer mensen met deze problemen op dit moment?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3130Likes

Dat is inderdaad bijzonder! Gelukkig kun je weer inloggen met al je apparaten. Er is het weekend een storing geweest met Mijn Ziggo waardoor inloggen en het wijzigen van het wachtwoord niet werkte. Dit is intussen opgelost maar het kan zijn dat het hier nog mee te maken heeft. Ik heb het voor je doorgezet! Thanks voor je terugkoppeling. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70480Posts
  • 4903Oplossingen
  • 19928Likes

@Manijack Mijn Ziggo en de Ziggo Go app hebben dezelfde inlog.

Wat gebeurt er als je het wachtwoord veranderd van Mijn Ziggo en dit dan gebruikt bij de Ziggo Go app?

Manijack
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het vreemde is dat hij inmiddels werkt op m’n telefoon maar nog niet op mijn iPad en laptop. 
Kan vanaf mijn iPhone het betreffende programma niet streamen en heb daar m’n laptop voor nodig en dat werkt nog steeds niet. 
Hele vreemde situatie ?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3130Likes

Hey @Manijack en welkom op de Ziggo Community! 

Goed dat het intussen werkt op je iPhone. We zijn een aantal dagen verder, hoe gaat het nu? 

Manijack
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Mariska Ziggo 

inmiddels werkt het weer op iPhone, iPad en laptop. Maar bij inloggen via de link in de mail geeft hij weer aan dat gebruikersnaam of wachtwoord niet goed is terwijl het inloggen via ‘mijn ziggo’ met exact dezelfde gegevens wel lukt. Een bijzonder probleem....

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3130Likes

Dat is inderdaad bijzonder! Gelukkig kun je weer inloggen met al je apparaten. Er is het weekend een storing geweest met Mijn Ziggo waardoor inloggen en het wijzigen van het wachtwoord niet werkte. Dit is intussen opgelost maar het kan zijn dat het hier nog mee te maken heeft. Ik heb het voor je doorgezet! Thanks voor je terugkoppeling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic