Ik krijg sinds ongeveer 3 weken een foutmelding in de Ziggo GO App als ik probeer in te loggen. Er staat: Inloggen mislukt, inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw. Inloggen bij MijnZiggo lukt wel.
Er is een aanpassing gedaan in mijn abonnement (Een verhuizing doorgevoerd, die niet goed is gegaan. Later een nieuw abonnement aangevraagd, maar deze op het nieuwe adres en een nieuwe naam op hetzelfde klantnummer gezet. Daardoor geen tv signaal meer in het oude huis en de suggestie van de Ziggo medewerker was tijdelijk tv kijken via de Ziggo Go App, tot aan de verhuizing, maar de App geeft dus vanaf dat moment deze melding.
Ik heb veel contact gehad de afgelopen weken met Ziggo om deze problemen op te lossen, maar het werd alleen maar moeilijker uiteindelijk... Op dit moment nog steeds geen TV in huis, de internet verbinding is een stuk trager dan het was en dus geen mogelijkheid om in te loggen via de Ziggo GO App.
Ik heb op advies van Ziggo al mijn ww aangepast, gebruikersnaam aangepast, er hebben mensen meegekeken op afstand, maar niemand kan iets vinden. Ik heb de App van mijn telefoon afgehaald en opnieuw geinstalleerd, maar ook dat heeft niet geholpen. Vanmiddag kreeg ik de suggestie mijn MijnZiggo account te verwijderen en deze vervolgens opnieuw aan te vragen in de hoop dat het dan wel zou werken, maar ik kan dit niet zelf volgens mij.
Ik lees op het forum een aantal vergelijkbare verhalen en zie dat iemand van Ziggo het account dan verwijderd, wil iemand dit ook bij mij doen?
Alvast bedankt!
Sander