1
Vraag
2
Reacties
Sandervanm

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo Go App werkt niet

Ik krijg sinds ongeveer 3 weken een foutmelding in de Ziggo GO App als ik probeer in te loggen. Er staat: Inloggen mislukt, inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw. Inloggen bij MijnZiggo lukt wel.

 

Er is een aanpassing gedaan in mijn abonnement (Een verhuizing doorgevoerd, die niet goed is gegaan. Later een nieuw abonnement aangevraagd, maar deze op het nieuwe adres en een nieuwe naam op hetzelfde klantnummer gezet. Daardoor geen tv signaal meer in het oude huis en de suggestie van de Ziggo medewerker was tijdelijk tv kijken via de Ziggo Go App, tot aan de verhuizing, maar de App geeft dus vanaf dat moment deze melding. 

 

Ik heb veel contact gehad de afgelopen weken met Ziggo om deze problemen op te lossen, maar het werd alleen maar moeilijker uiteindelijk... Op dit moment nog steeds geen TV in huis, de internet verbinding is een stuk trager dan het was en dus geen mogelijkheid om in te loggen via de Ziggo GO App. 

 

Ik heb op advies van Ziggo al mijn ww aangepast, gebruikersnaam aangepast, er hebben mensen meegekeken op afstand, maar niemand kan iets vinden. Ik heb de App van mijn telefoon afgehaald en opnieuw geinstalleerd, maar ook dat heeft niet geholpen. Vanmiddag kreeg ik de suggestie mijn MijnZiggo account te verwijderen en deze vervolgens opnieuw aan te vragen in de hoop dat het dan wel zou werken, maar ik kan dit niet zelf volgens mij. 

 

Ik lees op het forum een aantal vergelijkbare verhalen en zie dat iemand van Ziggo het account dan verwijderd, wil iemand dit ook bij mij doen?

 

Alvast bedankt! 

 

Sander 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Sandervanm! Erg vervelend dat je niet kunt inloggen bij Ziggo Go. Ik heb je Mijn Ziggo account verwijderd. Je kunt morgen een nieuwe aanmaken. Dit moet wel met een ander e-mailadres dan wat bij Vodafone bekend is. Dan moet het vast en zeker weer werken. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, mogelijk vandaag al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Sandervanm Welkom op de Community! Je hebt al heel veel uitgeprobeerd en zaken uitgesloten. Of het verwijderen van het Mijn Ziggo-account de oplossing is, laat ik graag over aan mijn collega's. Uiteraard informeer ik hen morgen over jouw gestarte topic. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Sandervanm! Erg vervelend dat je niet kunt inloggen bij Ziggo Go. Ik heb je Mijn Ziggo account verwijderd. Je kunt morgen een nieuwe aanmaken. Dit moet wel met een ander e-mailadres dan wat bij Vodafone bekend is. Dan moet het vast en zeker weer werken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic