ruudzwirs
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo GO via Samsung A51

Hallo,

Sinds ruim een week vraagt de ZiggoGO app op mijn samsung A51 smartphone steeds om opnieuw in te loggen. Heb ik eerder nooit gehad. heeft iemand dit al eerder meegemaakt en wat is dan de eventuele oplossing?

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47799Posts
  • 2894Oplossingen
  • 10539Likes

Ik las ergens dat daar het wachtwoord veranderen van Mijn Ziggo effect had gehad.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 546Posts
  • 52Oplossingen
  • 121Likes

Hoi @ruudzwirs, welkom op de Ziggo Community! Steeds opnieuw inloggen werkt behoorlijk op je geduld. Het klopt wat @Bert zegt, als je het wachtwoord veranderd dan moet het probleem opgelost zijn. Werkt alles inmiddels weer? We blijven graag op de hoogte.