1
Vraag
2
Reacties
Grunt

Stamgast
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Ziggo GO niet mogelijk!

Ik krijg de melding dat ik op dit moment niet kan inloggen op mijn Ziggogo. Dit is niet mogelijk via de laptop maar ook niet meer via de IOS app.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Grunt
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hij doet het weer. Kennelijk problemen met de WiFi van het hotel. Kon in het begin gewoon kijken maar opeens stopte de film en kon ik niet neer inloggen. Via 4G lukte het me weer om in te loggen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19350Posts
  • 886Oplossingen
  • 5552Likes
Hier is het inloggen op Ziggogo.tv wel mogelijk zie ook de screenshot.

Als je naar slotje gaat, hoe staan je instellingen, geblokkeerd, of kan je deze toestaan.
Heb je de pagina al eens ververst.

Het kan even voorkomen, dat er misschien even werkzaamheden zijn, maar blijf het proberen en als het in de loop van de dag niet lukt, geef dan alsnog even een seintje in dit topic.

Grunt
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hij doet het weer. Kennelijk problemen met de WiFi van het hotel. Kon in het begin gewoon kijken maar opeens stopte de film en kon ik niet neer inloggen. Via 4G lukte het me weer om in te loggen.
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19350Posts
  • 886Oplossingen
  • 5552Likes
Goed te horen dat het weer werkt :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates