Ziggo GO krijgt een update!
Eind mei krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het geval...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan niet inloggen op ziggo go ik krijg een fout melding op de gebruikers naam of wachtwoord, terwijl het bij mijn Ziggo wel werkt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel @Xander2021
Ik zie dat het hier om een Zakelijk account gaat. Hoe dit precies zit, kunnen mijn collega's je beter bij helpen.
Je kan ze hiervoor bereiken via 0800-0620.
is er recent iets gewijzigd aan je abonnement ?
Ik probeerde hem te activeren aangezien ik een nieuwe klant ben.
dan staat iets nog niet goed in het administratie systeem
een moderator kan dat voor je oplossen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Oke bedankt dat heb ik nu gedaan
Dankjewel @Xander2021
Ik zie dat het hier om een Zakelijk account gaat. Hoe dit precies zit, kunnen mijn collega's je beter bij helpen.
Je kan ze hiervoor bereiken via 0800-0620.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Eind mei krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het geval...