Harry_180

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

276 Reacties 276
megge001

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go werkt bij mij ook niet na verandering abonnement naar giganet, zowel niet op de Ios, android en desktop. Bij inloggen krijg ik de melding ‘Inloggen is momenteel niet niet mogelijk, probeer het later opnieuw’

Inloggen op mijn ziggo werkt wel, met dezelfde gegevens bij ziggo go niet. 
Wachtwoord meerdere malen veranderd maar geen resultaat.
Gebruikersnaam aangepast geen resultaat.
Modem, Mediabox next enz allemaal geresset en opnieuw software laten downloaden, Geen resultaat.

Volgens helpdesk zijn er geen storingen of iets dergelijks dus weten ook zo één, twee drie geen oplossing. 

Zelfde25

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Harry_180 wrote:

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Ben in juni verhuisd en afgelopen dagen zijn mijn Mediabox XL en Mediabox extra vervangen voor Next boxen. De hoofd Nextbox werkte direct maar voor de extra Next box Heb ik een aantal keren contact gehad met de klantenservice. Pas vanmiddag werkte die ook 100%.

ik krijg steeds de volgende melding

 

 

edkoops60

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Ziggo Go App op telefoon en kijken via laptop doen het ook niet meer. Zegt dat ik moet inloggen. Heb dat met juiste naam+wachtwoord gedaan maar zegt dat ik op dat moment niet kan inloggen en het later moet proberen. De App doet het nog steeds niet.

WAT ER GEBEURD IS DE AFGELOPEN DAGEN

  1. Mijn oude UPC mediabox was aan het overlijden. Hierop had ik het abonnement Internet Complete + TV Standaard + extra Movies & Series. 
  2. Op dat moment deden de Ziggo Go App op telefoon en via laptop het nog perfect. Ik gebruik hem bijna elke dag.
  3. Afgelopen vrijdag mijn nieuwe mediabox Next ontvangen en aangesloten. Hierbij het abonnement Internet Complete + TV Max
  4. Vrijdag en zaterdag de Ziggo Go App niet gebruikt.
  5. Zondag wilde ik de App op telefoon gebruiken. Liep hier tegen het bovenstaande probleem op. Een dag gewacht en doet het nog steeds niet. Ook op laptop hetzelfde.
  6. Vandaag alles uitgevoerd wat Ziggo voorstelt te doen inclusief wachtwoord wijzigen. Het resultaat is nog steeds dat ik moet inloggen maar het gewoon niet accepteert. Kan wel gewoon inloggen bij Mijn Ziggo. Ook nog een keer de hele app van mijn telefoon verwijderd en weer geïnstalleerd. Mocht ook niet baten.

Meneer/Mevrouw Ziggo. Gaat u het nog een keer oplossen. Het blijkt dat meerdere mensen er last van hebben. Het wordt nu wel tijd voor een oplossing zou ik denken.

 

 

rienm2

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier hetzelfde probleem. Donderdag de 17e mediabox next ipv Horizon geïnstalleerd. Afgelopen zondag zijn de gegevens in MijnZiggo gewijzigd naar nieuwe abonnementsvorm/mediabox.

Heb alles geprobeerd wat geadviseerd werd: app opnieuw installeren, gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd enz enz.

Kan inloggen in MijnZiggo.nl, niet binnen ZiggoGo.

Meerdere maken helpdesk Ziggo gebeld, weten niet hoe het op te lossen “alles staat goed” verwijzen naar community……..antwoord moet dus komen van medegebruikers???? 
Als ik het goed heb heb je 14 dagen bedenktijd bij nieuw abonnement...als deze problemen niet snel opgelost worden zit er niets anders op dan naar KPN te gaan

TonStoffels

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij hetzelfde probleem.

Vorige week overgestapt van alleen Televisie naar Alles in 1. Overstap was geen probleen, alles werkte gewoon. Tot afgelopen zondagavond ook geen probleem met Ziggo Go. Wijziging abonnement was nog niet zichtbaar in Mijn Ziggo.

Gisteren kon ik ineens niet meer inloggen in Ziggo Go (niet in de app en niet via de browser), wel gewoon in Mijn Ziggo. Zag toen ook dat mijn nieuwe abonnement is Mijn Ziggo stond (dus niet grijs gemarkeerd maar gewoon aanwezig). Zit hier een relatie tussen?

Klantenservice vertelde gisteren dat het probleem bekend was en opgelost wordt. Ik heb nu een duurdetr abonnement bij Ziggo maar niet alle faciliteiten die beloofd zijn.

Graag een spoedige oplossing.

 

LeunamEcul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook hier een probleem dat Ziggo-go sinds gisteren 21-09-2020 niet meer werkt.

Vorige week huisnummer laten wijzigen en de next-box geïnstalleerd.

Melding = “service niet beschikbaar” de app kan geen verbinding maken op alle apparaten zoals iphones, ipad's en laptop.

 

Graag spoed.

 

Creanne

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb net inderdaad ook een topic over dit onderwerp gestart maar meld het hier ook even ,ook geen ziggo go meer kan onmogelijk inloggen sins ik de nieuwe nextbox geinstaleerd heb ,heeft er nits mee te maken zeggen ze bij klantenservice maar ik zie hier al zomaar een flink aantal mensen die ook de nieuwe next geinstaleerd hebben en daarna geen go app meer konden inloggen

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @megge001@Zelfde25@edkoops60 & @TonStoffels,

Allereerst welkom op de Ziggo Community, maar de reden dat jullie je hier melden is natuurlijk een stuk minder positief. Jullie ervaren als ik me niet vergis allemaal hetzelfde; jullie zijn recentelijk overgestapt naar een abonnement met  de Mediabox Next en kunnen sindsdien niet meer inloggen in Ziggo GO. Een wachtwoordreset heeft het niet verholpen, een herinstallatie ook niet. Inloggen in Mijn Ziggo lukt nog wel.

Dit probleem is bekend en hebben we op dit moment in onderzoek. Ik heb daarvoor nog wat aanvullende gegevens van jullie nodig:

- Sinds wanneer ervaar je dit probleem:
- Welke melding zie je bij het inloggen bij Ziggo GO:

 

Verder heb ik de mogelijkheid om jullie Mijn Ziggo-accounts te verwijderen, zodat jullie daarna een nieuwe aan kunnen maken. Het is nog niet helemaal duidelijk of dit het probleem definitief verhelpt, maar willen we wel graag testen. Mocht je daar akkoord voor zijn, dan hoor ik het graag. Ik verwijder het account, zodat jullie een nieuwe aan kunnen maken via deze pagina. Er verandert qua inhoud niets, behalve dat je een nieuwe gebruikersnaam & wachtwoord moet kiezen.

Creanne

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb vanmorgen al een nieuw account aangemaakt dat helpt niet 

De melding bij mij is kan nu niet inloggen probeer het later nog eens

Hij ziet wel mijn Chromecast en reageerde zelfs door de tv aan te zetten maar verder niets

Kan je vertellen dat ik inmiddels geen wachtwoorden meer weet zo vaak is het veranderd

TonStoffels

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex Ziggo Donderdag 17 september de overstap gemaakt van alleen “Televisie” naar “Alles-in-1”. Donderdagavond het modem en de Next geïnstalleerd, geen problemen. Ziggo Go deed het gewoon, wijziging abonnement was nog niet doorgevoerd in Mijn Ziggo.

 

Zondag nog steeds geen problemen, abonnement nog niet gewijzigd in Mijn Ziggo.

 

Maandagmorgen rond 12.00 uur zag ik dat in Mijn Ziggo het nieuwe abonnement zichtbaar was. Heb Ziggo Go geopend om te bekijken of de Next erin zichtbaar was. Maar de inlog in Ziggo Go mislukte steeds. Zowel in de app als in de webversie van Ziggo Go. In Mijn Ziggo steeds kunnen inloggen.

Het lijkt er dus op dat sinds mijn abonnement in Mijn Ziggio is gewijzigd naar Alles-in-1, ook Ziggo Go het niet meer doet.

 

Je mag Mijn Ziggo voor mij  best resetten om te proberen (maar lees hierboven al dat dit niet werkt). Dan wel graag even een seintje naar mij als ik nieuwe inlog moet gaan aanmaken. En ik ga ervan uit dat mijn inlog voor dit forum dan niet verandert. Wil wel contact kunnen houden natuurlijk.

 

LeunamEcul

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem ontdekt om 21.00 op 21-09-2020

In de app. dacht ik te zien dat er een link bestaat met de madiabox. Deze was naar mijn mening niet aangepast na wisseling van box.

rienm2

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Donderdag 17 update naar mediabox next / geïnstalleerd . Zondag doorgevoerd in uw administratie / mijn ziggo.

Gisteren mijn login-naam en ww. gewijzigd, heeft niet geholpen.

Bij poging tot inloggen in ZiggoGo op iPad steeds:

Als mijn account verwijderd wordt, moet ik dan, bij het aanmaken van een nieuw account voor mijnziggo, dit account koppelen aan mijn klantnummer? Verandert er niets aan login voor deze site?

Hraag seintje naar mij als account reset is….maar helpt dat?

Creanne

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb vanmorgen mijn account gereset met de klantenservice deze heeft mij verwijderd en ik heb vervolgens een nieuw account aangemaakt met dezelfde gebruikersnaam en een nieuw wachtwoord heb wel een andere gebruikersnaam geprobeerd maar werd niet geaccepteerd .

Verder al zoveel nieuwe we geprobeerd de afgelopen tijd dat ik bijna de weg kwijt ben ,app ook al 2 keer opnieuw geïnstalleerd helpt ook niet .

Vind wel in diagnostiek bij mqtt brokker de melding disconected.

Weet niet of dat er wat mee te maken heeft

Creanne

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie er ook onder staan mqtt cpe status Unknown box .

Ik meld het maar weet niet of dat er wat mee te maken heeft hoor

Harpi57

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik ervaar hetzelfde probleem nadat ik eergisteren over ben gegaan van de Mediabox XL naar de Mediabox Next. Had ook een extra mediabox Xl die ik ook heb kunnen vervangen door een Next. Heb nu dus 2 (prima) werkende Mediaboxen Next. Beide boxen staan ook sinds gisteren geregistreerd in Mijn Ziggo.

Mijn Ziggo werkt normaal, Ziggo GO geeft sinds gisteren op mijn Ipad de melding ‘Service niet beschikbaar - Helaas Ziggo GO doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing is gemeld’. Site geeft aan dat er geen storing is. Op mijn Samsung S9 krijg ik bij inloggen op de Ziggo GO de foutmelding ‘Inloggen mislukt. Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later opnieuw.’

Heb alles geprobeerd wat geadviseerd werd: app opnieuw installeren, gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd.

Kan met die nieuwe inloggegevens wel inloggen in MijnZiggo.nl, maar niet in ZiggoGo. Helpdesk Ziggo heeft navraag bij collega’s gedaan, maar zij kunnen het niet oplossen en helpdesk verwijst me naar community waar ik antwoord zou moeten kunnen krijgen. Gezien de andere meldingen in dit topic lijkt het er op dat de wijzigingen in de registratie van de boxen, de problemen met het inloggen veroorzaakt, maar dat laat ik graag aan de experts van Ziggo over.

rienm2

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Allemaal dezelfde reacties / problemen…….…

WAAR BLIJFT ZIGGO ??????????????????

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor de snelle reacties allemaal! Ik zie inderdaad dat bij sommige van jullie het verwijderen van het account niet heeft geholpen en ik heb dan ook besloten om dat voor de anderen niet te doen. We gaan ons dan weer in bochten wringen die waarschijnlijk geen oplossing leveren. Ik heb jullie situaties doorgezet, als ik nieuws heb, laat ik het weten!

Hanneke73

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. Afgelopen donderdag nieuwe Next-box geïnstalleerd. Tot dat moment werkte alles prima in de apps, zowel op telefoon en tablet als op de laptop. Nu wilde ik vanmorgen wat in de app kijken, maar "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het later nog eens."

Inloggen in MijnZiggo werkt wel.

Al geprobeerd, zonder resultaat:

- app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

- wachtwoord gewijzigd in MijnZiggo

- getest op meerdere devices, allemaal zonder resultaat: Samsung Note 10Plus, Samsung tablet, én de ZiggoGo-app op mijn Windows-laptop.

Dit schiet niet op...

Bertk72

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook het zelfde probleem, vorige week dinsdag de oude mediabox XL vervangen door een mediabox next. Sinds zondagavond werkt de Ziggo Go app niet meer en inloggen in Mijn Ziggo lukt wel. Ook de gebruikers naam en wachtwoord heb ik al vervangen.

AartPr

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na installeren van de nieuwe MediaBox Next op zondag (20 sept) werkt Ziggo Go niet meer, van laptop en van telefoon. Foutmelding dat geen contact met server gemaakt kan worden.
App Mijn Ziggo werkt wel. Woon in Ede.

Na contact met klanten service is mij geadviseerd om wachtwoord en gebruikersnaam te veranderen, echter geen verbetering. Dus de Ziggo dame verwees mij naar de Community forum.
Ben teleurgesteld dat de dame zelf niet deze info kan verstrekken.

We zullen zien hoe snel dit opgelost wordt.

Ben vandaag er al 3 uren mee bezig geweest!!
 

Uitgelicht topic