Harry_180

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

276 Reacties 276
Mrvantol

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij ons werkt inloggen op de ziggo go ook niet meer. Dit is sinds het samenvoegen met myvodafone.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Dat klinkt niet goed @Mrvantol!
Wel heeft Ziggo Go vaak 24 uur nodig om te synchroniseren als er iets wordt samengevoegd of wordt gewijzigd.

Werkt het inmiddels weer? Of zien jullie een foutcode?

Mrvantol

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen mislukt, controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord.

 

echter lukt dit niet

met de oude ziggo inlog, als met de

Gecombineerde met Vodafone waar ik nu mee ben ingelogd. Dit is al weken zo, sinds mijn ziggo en Vodafone account gekoppeld zijn.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Alright, vreemd!
Zelf zie ik dat je gebruikersnaam ( e-mailadres) van de Community en MyVodafone inderdaad hetzelfde is.
Dat MyVodafone account is echter niet gekoppeld met Mijn Ziggo.
De gebruikersnaam van Mijn Ziggo is daarom bijvoorbeeld ook geen e-mailadres.

Dit topic gaat overigens vooral over wel kunnen inloggen op Mijn Ziggo, maar niet op Ziggo Go.
Is hier sprake van? Of lukt inloggen op Mijn Ziggo ook niet?
Anders raad ik aan om het wachtwoord van Mijn Ziggo ( die is gelijk aan Ziggo Go) te wijzigen via de Ziggo website 

henkvdbrink65

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jullie moderatoren doen allemaal heel goed je best maar dat schiet echt niet op.

Ik heb vanaf november uren gesprekken met servidesk medewerkers achter de rug.. 

Steeds weer dezelfde riedel WW aanpassen, app opnieuw installeren, nieuw account Mijn Ziggo maken. Ook hier op dit forum wordt dit herhaald, belofte dat "men" er hard aan werkt. 

Niet dus. Ik heb 1000 verschillende mensen aan de telefoon gehad, niemand is probleem eigenaar. Echt totaal waardeloos! Twee dagen geleden werd ik voor het eerst gebeld door iemand van Ziggo, gisteren was het probleem in het systeem! opgelost na 3 maanden frustratie. 

 

 

Tumke20_1

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede morgen,

 

Wordt nu nu eens iets geregeld dat dit na 5 maanden wordt opgelost ??????

Kan met mijn ziggo account gegevens nog steeds niet inloggen op ziggo go. ( ik kan wel inloggen op mijn ziggo )??

 

Geen vpn , heb geen vodafone ,gebruikersnaam en wachtwoord veranderd en jullie hebben het account gereset. ( echter zonder succes )

Dit is ontstaan naar upgrade abonnement met mediabox next als uitbereiding ipv CI-module.

Indien dit nog voor blijft doen ga ik mijn abonnement weer downgraden of ik stap over op een andere provider.

Dit is mij veel te duur om maar op 1 tv te kunnen kijken en jullie niet nakomen wat er belooft wordt.

Tumke20_1

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede morgen,

 

Wordt nu nu eens iets geregeld dat dit na 5 maanden wordt opgelost ??????

Kan met mijn ziggo account gegevens nog steeds niet inloggen op ziggo go. ( ik kan wel inloggen op mijn ziggo )??

 

Geen vpn , heb geen vodafone ,gebruikersnaam en wachtwoord veranderd en jullie hebben het account gereset. ( echter zonder succes )

Dit is ontstaan naar upgrade abonnement met mediabox next als uitbereiding ipv CI-module.

Indien dit nog voor blijft doen ga ik mijn abonnement weer downgraden of ik stap over op een andere provider.

Dit is mij veel te duur om maar op 1 tv te kunnen kijken en jullie niet nakomen wat er belooft wordt

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Tumke20_1 Allemachtig! Dat je na 5 maanden nog steeds loopt aan te modderen, getuigt van heel veel geduld. Dat je geduld nu opraakt, of eigenlijk al op is, is volledig te begrijpen! Dit is immers geen doen. 

Ik ben erin gedoken en zie dat je onderdeel uitmaakt van een bekend incident: wel kunnen inloggen in Mijn Ziggo, maar niet in Ziggo Go. Het onderzoeksteam vroeg expliciet om voorbeelden, waarop ik jouw volledige gegevens heb aangeleverd. Zij doen verder onderzoek en nemen eventueel (anoniem) telefonisch contact met je op om enkele zaken te bespreken. Ik moet dus opnieuw beroep doen op je geduld, maar met deze stappen weet ik zeker dat het eindelijk opgelost wordt! 

Maurits.hofland

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Goedendag,

Ook ik kan niet inloggen op de ziggo go app.

Al jaren onveranderd abonnement de app heeft bij mij alleen nooit gewerkt.

Hoe kan ik dit oplossen zonder nieuwe inlog gegevens en wachtwoorden aan te maken?

Met vriendelijke groet,

Maurits 

 

MdHC

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In juli Vodafone en Ziggo accounts samengevoegd, sindsdien niet meer kunnen inloggen op Ziggo Go. Wachtwoord geprobeerd te wijzigen maar computer says no.

henkvdbrink65

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is nu eind maart en het wonder is geschied, zomaar echt gebeld door iemand van Ziggo.

Dat was mij ondanks vele beloften nog niet eerder gebeurd en na een. tweede telefoontje werkte het! . Ergens in de achterliggende systemen een vlaggetje gereset en het was opgelost, zo simpel is het, zo belabberd werkt de klantenservice. 4 MAANDEN OM ZOIETS SIMPELS OP TE LOSSEN! 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Maurits.hofland,

Dat is frappant! Je hebt inderdaad geen wijziging gedaan en ook niets met Vodafone. Kun je aangeven waar het precies misgaat? In principe hoor je gewoon in te kunnen loggen met je huidige Mijn Ziggo gegevens.

 

@MdHC

Is er al een poging gewaagd om je Mijn Ziggo account te verwijderen en daarna een nieuwe aan te maken? Ik kan dit voor je doen, maar je hebt dan ook (tijdelijk) geen toegang meer tot dit Community-account.

 

@henkvdbrink65

Het heeft inderdaad veel te lang geduurd. Er zijn op de achtergrond heel veel oorzaken en factoren die meespelen, het waren chaotische en ingewikkelde situaties. Fijn om te horen dat het is opgelost.

MdHC

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Alex, het enigste wat er is geprobeerd is het wachtwoord wijzigen. U mag het account van Mijn Ziggo verwijderen, dan zie ik het mailtje voor de registratie vanzelf wel verschijnen.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @MdHC,

 

Ga ik doen! Je krijgt geen e-mail, maar kunt jezelf binnen 24 uur weer registreren. Houd er rekening mee dat alleen Mijn Ziggo verdwijnt en hij dus mogelijk wel weer herkent dat je Vodafone hebt, hoewel ik hem hier niet aan gekoppeld zie. Als het niet lukt, kun je ook (tijdelijk) even een ander mailadres gebruiken indien mogelijk.

Maurits.hofland

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex  ik krijg de volgende melding wanneer ik probeer in te loggen: Inloggen mislukt. Controleer je gebruiksnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Er lijkt bij jou achter de schermen niets mis te gaan, @Maurits.hofland. Wil je eens controleren of je echt de juiste gegevens gebruikt door via deze weg eerst je gebruikersnaam te controleren en dan je wachtwoord?

Maurits.hofland

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alex, 

Na het wijzigen van het wachtwoord lukt het.

Bedankt voor de hulp.

Uitgelicht topic