1
Vraag
2
Reageer en help mee
JimKus

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

Zit in Rome en probeer Ziggo Go te kijken. Username en paswoord al vernieuwd, helaas kan niet inloggen op GO terwijl wel op Mijn Ziggo.

Uitgelicht
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Reacties
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @JimKus! Sorry voor de ietwat late reactie allereerst. Vanwege drukte is het niet gelukt om eerder te reageren in je topic.

Erg zuur dat je geen gebruik kunt maken van Ziggo GO terwijl je in het buitenland bent. Het 'on-the-go' gebruik kunnen maken van Ziggo GO is juist één van de grote voordelen van die app. Als het probleem nog steeds speelt ben ik erg benieuwd tegen welke precieze (fout)melding je aanloopt bij het inloggen. Tevens hoor ik graag of je de mogelijkheid hebt om een ander apparaat te testen en te checken of inloggen daarop wél lukt?

Ik adviseer je ook om je wachtwoord nog voor een tweede keer te wijzigen en na het wijzigen minimaal een uur te wachten alvorens opnieuw in te loggen. 

We horen graag van je!

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er lijkt een storing te zijn.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @JimKus! Sorry voor de ietwat late reactie allereerst. Vanwege drukte is het niet gelukt om eerder te reageren in je topic.

Erg zuur dat je geen gebruik kunt maken van Ziggo GO terwijl je in het buitenland bent. Het 'on-the-go' gebruik kunnen maken van Ziggo GO is juist één van de grote voordelen van die app. Als het probleem nog steeds speelt ben ik erg benieuwd tegen welke precieze (fout)melding je aanloopt bij het inloggen. Tevens hoor ik graag of je de mogelijkheid hebt om een ander apparaat te testen en te checken of inloggen daarop wél lukt?

Ik adviseer je ook om je wachtwoord nog voor een tweede keer te wijzigen en na het wijzigen minimaal een uur te wachten alvorens opnieuw in te loggen. 

We horen graag van je!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic