Hi @megge001, @Zelfde25, @edkoops60 & @TonStoffels,
Allereerst welkom op de Ziggo Community, maar de reden dat jullie je hier melden is natuurlijk een stuk minder positief. Jullie ervaren als ik me niet vergis allemaal hetzelfde; jullie zijn recentelijk overgestapt naar een abonnement met de Mediabox Next en kunnen sindsdien niet meer inloggen in Ziggo GO. Een wachtwoordreset heeft het niet verholpen, een herinstallatie ook niet. Inloggen in Mijn Ziggo lukt nog wel.
Dit probleem is bekend en hebben we op dit moment in onderzoek. Ik heb daarvoor nog wat aanvullende gegevens van jullie nodig:
- Sinds wanneer ervaar je dit probleem:
- Welke melding zie je bij het inloggen bij Ziggo GO:
Verder heb ik de mogelijkheid om jullie Mijn Ziggo-accounts te verwijderen, zodat jullie daarna een nieuwe aan kunnen maken. Het is nog niet helemaal duidelijk of dit het probleem definitief verhelpt, maar willen we wel graag testen. Mocht je daar akkoord voor zijn, dan hoor ik het graag. Ik verwijder het account, zodat jullie een nieuwe aan kunnen maken via deze pagina. Er verandert qua inhoud niets, behalve dat je een nieuwe gebruikersnaam & wachtwoord moet kiezen.