Harry_180

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo GO app werkt niet, Mijn Ziggo wel

Zoals omschreven, inloggen op mijn ziggo via webbrowser werkt wel, maar inloggen op ziggo go app werkt niet. Inloggen via webbrowser via ziggo go.tv geeft ook de melding van foute inlog/password. 

Helpdesk kan mij ook niet helpen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Lukt het niet om in te loggen bij Ziggo GO, wijzig dan eerst je wachtwoord van Mijn Ziggo en probeer het daarna nog een keer.

 

Dit topic is gesloten. Heb je nog steeds inlogproblemen bij Ziggo GO? Start dan een nieuw topic en geef daarin zoveel mogelijk informatie: Welke foutmelding, sinds wanneer je hier tegenaan loopt, wat er al geprobeerd is. Hoe meer informatie, hoe beter.

Bekijk in context

276 Reacties 276
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Is er de laatste tijd iets veranderd in je abonnement?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Harry_180
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben onlangs verhuisd. Maar reeds voor de verhuizing werkt het niet.

Ziggogo app op tablet geïnstalleerd maar werkt ook niet.

Nogmaals, gewoon via browser inloggen bij ziggo go.tv mag niet

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Lukt het niet om in te loggen bij Ziggo GO, wijzig dan eerst je wachtwoord van Mijn Ziggo en probeer het daarna nog een keer.

 

Dit topic is gesloten. Heb je nog steeds inlogproblemen bij Ziggo GO? Start dan een nieuw topic en geef daarin zoveel mogelijk informatie: Welke foutmelding, sinds wanneer je hier tegenaan loopt, wat er al geprobeerd is. Hoe meer informatie, hoe beter.

Dick van Gessel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas heb ik het ook. Wil maandag op vakantie hier in Nederland. Was fijn geweest als hij het doet.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Dick van Gessel

Goed dat je je hier meldt! Heb je onlangs je wachtwoord aangepast voor Mijn Ziggo? Zo ja; weet je nog wanneer dat ongeveer was?

Hans en Mariann

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wij hebben het zelfde probleem 

ik kan na update niet meer inloggen op mijn telefoon of laptop met het juiste gebruikersnaam en wachtwoord (geeft melding "gebruikersnaam of wachtwoord niet correct")

op onze tablet en ipad lukt het wel

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Hans en Marianne - allereerst welkom hier!

Wat gek dat het op 2 apparaten opeens niet meer lukt, terwijl het op 2 andere apparaten wel lukt. Wil je controleren of je met je bekende gegevens wel nog in Mijn Ziggo komt?

Je geeft aan dat het sinds een update is - heb je zelf verder niets gewijzigd bij je gegevens?

 

Hans en Mariann

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee wij hebben niets gewijzigd

Mijn ziggo werkt wel gewoon, anders kon ik hier ook niet inloggen 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder! @Hans en Marianne 

Controleer eerst of een herinstallatie van de app op de producten het verhelpt. Zo niet, dan raad ik toch aan je wachtwoord te wijzigen via deze link.

Pvanheumen

Level 4
  • 58Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Sinds vanmiddag kan krijg ik op mijn tablet de error dat de video niet beschikbaar is (146) op mijn Nvidia Shield doet hij het gewoon wel.

Geen idee waarom het niet werkt. 

PatrickdeK

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had dit inlog probleem ook met de ziggo go app zowel op de brower als op de iphone , terwijl ik wel op mn ziggo account kon inloggen.

Heb het wachtwoord veranderd en nu werkt het wel op beide.

Wel jammer want was een heel goed wachtwoord wat ik al sinds Chello gebruikte 😞

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Goed dat het in ieder geval weer werkt, @PatrickdeK ! Is er bij je account iets gewijzigd? Bijvoorbeeld dat je je account hebt samengevoegd met dat van Vodafone?

PatrickdeK

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja Alex nu jij dat zegt inderdaad klopt dat, mijn account had ik een week misschien langer ervoor samengevoegd met mijn Vodafone.

Ik gebruik de ziggo go app niet zo erg veel dus is het niet gelijk opgevallen , maar inderdaad dit zou goed de reden kunnen zijn

joost dejager

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zelfde problem hier al heel vel jaren klant bij ziggo en vodaphone,

5 maand geleden over gestapt naar zakelijk abbo,  alles werkte al beroerd, want ziggo go gaf mij zo vaak de melding dat mijn 750 mBIT verbinding te langzaam is ?.

maar nu heb ik geen eens abbo meer en bij de helpdesk gaan ze me een nieuwe modem opsturen»  zucht ziggo zet een mensen aan het werk, 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @joost dejager,

Waardeloos als zo'n overstap zo slecht verloopt. Ik begrijp dat Ziggo GO een onderdeel is van de problematiek, maar er spelen hier meer zaken. Ik stel voor dat we in jouw eigen topic hierop verder gaan.

Henne Hagenaar

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan sinds het koppelen van ziggo/Vodafone niet meer op ziggo Go kijken. Zit ik klaar voor formule 1, en kan ik niets zien! ?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Henne Hagenaar, wat een ellendige timing! Is het uiteindelijk nog gelukt? Zodra je je wachtwoord wijzigt, kun je er weer gebruik van maken.

Bart1024

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bovenstaande komt mij bekend voor, Ziggo go zegt: 

Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw.

 

Als ik op mijn ziggo kijk dan zijn, verbruik en mijn producten grijs en niet klikbaar.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Bart1024,

Er lijken wat synchronisatieproblemen te zijn bij nieuwe abonnementen. Ik verwacht dat zodra de eerste factuur is verschenen, alles direct werkt. Dat is in jouw geval donderdag. Mogelijk al eerder; wil je het dan nog eens testen? 

Zodra je producten & facturen niet meer grijs zijn in Mijn Ziggo, werkt Ziggo GO inderdaad ook.

Uitgelicht topic