Milan1
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo GO app geeft aan: Geen abonnement

Sinds 2 weken heb ik een nieuw ziggo abonnement. Deze is omgezet op het zelfde adres alleen op de naam van mijn vriendin (tip van ziggo gekregen is goedkoper). De inloggegevens voor ziggo go heb ik niet gewijzigd. Als ik nu tv gids of replay tv selecteer krijg ik de melding geen abonnement terwijl dit wel in het pakket zit. Heeft iemand hier ervaring mee cq een oplossing voor dit probleem?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47641Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Als het abonnement is overgegaan op iemand anders, dan heb je mogelijk ook een nieuw klantnummer.

Zo ja, maak daar een nieuw Mijn Ziggo mee aan, daar staan dan de abonnementen actief in.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47641Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Als het abonnement is overgegaan op iemand anders, dan heb je mogelijk ook een nieuw klantnummer.

Zo ja, maak daar een nieuw Mijn Ziggo mee aan, daar staan dan de abonnementen actief in.

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1565Posts
  • 173Oplossingen
  • 302Likes

Goedemiddag @Milan1

 

Ik hoop niet dat je ergens op vakantie was en door Ziggo GO jouw favoriete programma hebt gemist.

 

Is het gelukt met de tip van @Bert om een nieuw account aan te maken?