1
Vraag
2
Reacties
Milan1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Ziggo GO app geeft aan: Geen abonnement

Sinds 2 weken heb ik een nieuw ziggo abonnement. Deze is omgezet op het zelfde adres alleen op de naam van mijn vriendin (tip van ziggo gekregen is goedkoper). De inloggegevens voor ziggo go heb ik niet gewijzigd. Als ik nu tv gids of replay tv selecteer krijg ik de melding geen abonnement terwijl dit wel in het pakket zit. Heeft iemand hier ervaring mee cq een oplossing voor dit probleem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63351Posts
  • 4377Oplossingen
  • 16743Likes

Als het abonnement is overgegaan op iemand anders, dan heb je mogelijk ook een nieuw klantnummer.

Zo ja, maak daar een nieuw Mijn Ziggo mee aan, daar staan dan de abonnementen actief in.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63351Posts
  • 4377Oplossingen
  • 16743Likes

Als het abonnement is overgegaan op iemand anders, dan heb je mogelijk ook een nieuw klantnummer.

Zo ja, maak daar een nieuw Mijn Ziggo mee aan, daar staan dan de abonnementen actief in.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3100Posts
  • 379Oplossingen
  • 897Likes

Goedemiddag @Milan1

 

Ik hoop niet dat je ergens op vakantie was en door Ziggo GO jouw favoriete programma hebt gemist.

 

Is het gelukt met de tip van @Bert om een nieuw account aan te maken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic