WJ4IoT

Level 5
  • 82Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Inloggen APP Ziggo Go App

Vaak mislukt het inloggen van de Ziggo Go app op mijn Android tablet.

De volgende onduidelijke tekst is even te zien:

 

Service niet beschikbaar

Helaas Ziggo Go doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing gemeld is. Excuus voor het ongemak

 

Lukt het toevallig wel een keertje (pas 2x van de plusminus 15 pogingen) dan krijg je de volgende keer weer deze melding en is de app de logon gegevens kwijt.

 

Conclusie een gammele app?

 

Gegevens:

Galaxy Tab A SM-T510

Android versie 10, kernel 4.4177 (en niet rooted)

Ziggo G0 versie: 4.31.0 (prod 4.31.16.079)

 

 

 

 

 

 

3 Reacties 3
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @WJ4IoT die conclusie is wel snel getrokken, maar zo lang er niets is uitgesloten behoort jouw conclusie tot de mogelijkheden. 1 ding is zeker: wanneer je maar 2 van 15 inlogpogingen succes hebt dan kan dat behoorlijk frustreren!

 

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd op de Tablet? Een frisse start helpt vaak bij onverklaarbare bugs. Het kan zelfs helpen om de tablet helemaal opnieuw te installeren. Maar dat is nogal wat..

 

Heb je ook andere Android devices in huis? Wanneer ZiggoGO daar wel goed op werkt met dezelfde login weten we dat de verbinding met internet, de app zelf en jouw ZiggoGO account in de basis in orde zijn.

 

Lezen er mensen mee die ook een Galaxy Tab A SM-T510 hebben? Hoe werkt het inloggen op ZiggoGO bij jullie?

 

 

WJ4IoT
Topicstarter
Level 5
  • 82Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd op de Tablet?

Ik ben sedert kort terug bij ZIGGO en had dus net ZIGGO GO weer op mijn tablet geïnstalleerd. Met uninstall - restart - install de ZIGGO GO app weer geïnstalleerd zonder positief resultaat. De voorgesteld factory reset van mijn tablet nog niet uitgevoerd.

Heb je ook andere Android devices in huis?

Ja, maar helaas draait hier een te oud IOS op; als ZIGGO me sponsort koop ik wel een nieuwe;).

De ZIGGO GO draait zonder problemen op een IPad en zelfs het casten naar een ChromeCast gaat zonder problemen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Balen dat het verwijderen en installeren niet heeft geleid tot een oplossing! Aangezien de App op je iPad wel goed werkt, lijkt het een apparaat probleem te zijn. Werkt het op andere wifi netwerken wel goed? En zie je een kans om een back-up te maken voordat je een fabrieksreset van de tablet uitvoert?

Uitgelicht topic