Vraag
Reacties
Oplossing
raphael1986
Level 1

In vakantiehuis chromecaster installeren voor ziggo

Heb een chromecaster met afstandbediening en wil in vakantiehuis ziggo erop installeren. Hij herkend het IP adres niet. Heb dus niets aan de afstandbediening?

Lukt wel via de telefoon, maar daarom heb ik geen afstandbediening erbij.

Oplossing?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

Vraag 1 is Ziggo ook de internet leverancier?

Vraag 2 Je bedoelt de GoogleTV versie, waar je de Ziggo Go TV app op hebt geinstalleerd?

Vraag 3 kan je het niet herkennen van het IP iets meer verduidelijken, krijg je een bepaalde foutmelding te zien, zo ja welke?

Met de Ziggo Go TV app is het van belang dat je verbonden bent via het Ziggo netwerk.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
RoWi.
Level 20

Vraag 1 is Ziggo ook de internet leverancier?

Vraag 2 Je bedoelt de GoogleTV versie, waar je de Ziggo Go TV app op hebt geinstalleerd?

Vraag 3 kan je het niet herkennen van het IP iets meer verduidelijken, krijg je een bepaalde foutmelding te zien, zo ja welke?

Met de Ziggo Go TV app is het van belang dat je verbonden bent via het Ziggo netwerk.

0 Kudos
Steefb
Level 20

Welk apparaat heb je precies?

Apparatuur voorzien van android-tv besturingssysteem (zoals oa. Google TV) werken alleen op een Ziggo IP-adres.

Android-tv is wat anders dan android voor Tablet of Phone.

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Waarom kan ik mijn Apple TV, Android TV of Amazon Fire Stick ontvanger niet meenemen buitenshuis en op vakantie in de EU?
Het gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op smart-tv’s vallen niet onder de 'Content Portabiliteit wetgeving' van onlinediensten en is daarom geen open internetdienst. Wij moeten ons daarom houden aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen. De Apple TV, Android TV, Amazon Fire TV app van Ziggo is een ‘in huis oplossing’ voor een tweede en derde tv in huis. Het is een vervanger van een extra tv-ontvanger en we bieden, zoals afgesproken met contentpartijen, alleen aan via ons eigen netwerk. Om deze Ziggo GO app te kunnen gebruiken heb je dus ook een internetverbinding van Ziggo nodig.