xtine

Level 7
  • 134Posts
  • 1Oplossingen
  • 108Likes

Ik moet steeds opnieuw inloggen in ziggo go

Ik heb deze vraag al diverse malen gesteld, en antwoorden gekregen, maar steeds is het onderwerp gesloten als ik terugkom.

Ik heb een nieuwe ssd, alle software opnieuw geinstalleerd, browser opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds moet ik te pas en te onpas inloggen. Daarnet keek ik een etape van de Giro, en precies op het moment van de finish krijg ik de inlog-popup. Super irritant. 

Bovendien onthoudt ZiggoGo nu niet meer mijn password in de browser, dus ik moet als ik opnieuw moet inloggen het pw uit de passwordmanager halen, dat duurt dan weer even. 

Wat een slechte service van Ziggo. Ik tob hier al langer dan een jaar mee. 

Uitgelicht
RoWi.

Level 20
  • 18187Reacties
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zojuist dit topic gevonden met Vivaldi onder Linux Mint zou de huidige web app moeten werken.

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Ziggogo-en-Linux/td-p/784911

 

22 Reacties 22
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je de browser instellingen al eens gereset ?

 

welke browser gebruik je ?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

En als aanvulling op @anoniemforum welk besturingssysteem?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @xtine! Pff dat is een cliffhanger, maar zeker geen leuke  😞 Heel zuur! Kun je de vragen van anoniemforum en Steefb beantwoorden?

xtine
Topicstarter
Level 7
  • 134Posts
  • 1Oplossingen
  • 108Likes

Ik heb het besturingssysteem opnieuw geinstalleerd, en de browser ook. Ik heb firefox geprobeerd, en Chrome. Ik gebruik Ubuntu, 20.04. Ik heb dit probleem inmiddels al jaren. Soms kijk ik in twee windows naar twee zenders, en moet ik op de ene opnieuw inloggen op de andere niet. Vaak krijg ik de inlog-popup net op het spannendste moment, b.v. tien seconden voor de finish van een wielerwedstrijd of in de ontknoping van een film. 

En steeds wordt mijn topic hier gearchiveerd zodat ik maar weer een nieuwe open. 

Ik ben nu wel een beetje ziek van Ziggo. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je Ubuntu ook ge-update naar de laatste versie

xtine
Topicstarter
Level 7
  • 134Posts
  • 1Oplossingen
  • 108Likes

Nee want 20.04 wordt gesupport tot 2025. En ik had het probleem ook al toen 20.04 de laatste versie was, ik heb het al heel lang. Iemand van het bedrijf dat de software maakt voor Ziggo moet het zo kunnen zeggen. 

xtine
Topicstarter
Level 7
  • 134Posts
  • 1Oplossingen
  • 108Likes

Een paar jaar terug maakte Mobiquity in Amsterdam de TV-software voor Ziggo, ik weet niet of ze dat nog doen. 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Helaas werkt Ziggo Go, alleen optimaal in Microsoft Edge. Ondanks dat Microsoft Edge en Google Chrome beide op Chromium build zijn, werkt het alleen optimaal in Microsoft Edge. Waarschijnlijk is die hele Ziggo Go browser versie gemaakt voor Microsoft Windows, zonder dat dit de bedoeling is. Aangezien Ziggo zelf Chrome aanbevolen had toen de Windows App van Ziggo Go, stopte. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je het ook al in een andere browser geprobeerd?

kun je ook al de Ziggo go app in Google chrome geprobeerd ?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hoe zit het met je Cookie instellingen? Als ik dit zo lees denk ik aan een cookie issue.

xtine
Topicstarter
Level 7
  • 134Posts
  • 1Oplossingen
  • 108Likes

Ik heb al een paar keer alle cookies verwijderd. Maakt geen verschil. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@xtine  schreef:

Ik heb al een paar keer alle cookies verwijderd. Maakt geen verschil. 


Dat is het wellicht door het verwijderen zal je iedere keer opnieuw moeten inloggen. Wat mij verbaasd in je start topic is de pop up tijdens het kijken.   Je schrijft dat je soms in twee schermen kijkt, je weet dat we maximaal drie Ziggo go omgevingen tegelijk actief mogen hebben, dat kan een rol spelen.

xtine
Topicstarter
Level 7
  • 134Posts
  • 1Oplossingen
  • 108Likes

Twee schermen lijkt me minder dan drie, toch? En het gebeurt meestal als ik gewoon saai op één scherm kijk. En nee, ik verwijder niet steeds cookies, alleen zo nu en dan omdat dat hierboven is gesuggereerd. 

Ik zou het fijn vinden als iemand van Ziggo een keer antwoord geeft, iemand met technische kennis van de site en de software. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

er zijn geen huisgenoten die Ziggo go gebruiken ?

xtine
Topicstarter
Level 7
  • 134Posts
  • 1Oplossingen
  • 108Likes

Nope. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ter herhaling het gaat om een Linux Ubuntu distro? 

Niet om windows? Dat is dan een hele oude sofware variant, want Ziggo ondersteund zelf allleen nog een web app, die het beste werkt in Edge.

 

Dat je dit al jaren hebt valt dat soms samen met de fusie van Ziggo en UPC want de software wordt nu door of in opdracht van Liberty Global ontwikkeld.   

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zojuist dit topic gevonden met Vivaldi onder Linux Mint zou de huidige web app moeten werken.

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Ziggogo-en-Linux/td-p/784911

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @xtine! Heb je de berichten van @RoWi. nog gezien en daar nog wat aan gehad? 

Bik

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem ook sinds begin deze maand, en alleen op de iPad. Kijk ik op de andere iPad gebeurd dit niet. Ook krijg tijdens het kijken een pop-up. Deze kan ik 2-3 keer wegklikken, maar daarna opnieuw inloggen. Alles draait op de zelfde versie van iOS  ziggo is hier oplossing voor?

Uitgelicht topic