Ewirkus
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg melding dat ik een abonnement nodig heb voor ziggo go app te gebruiken

ik heb een nieuwe tablet Samsung tab s7 waarbij ik de ziggo go app heb geïnstalleerd 

Ik kan wel inloggen bij de app en films en series bekijken maar niet tv & replay. Dan krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb. Heb van alles al geprobeerd maar niets werkt. Had dit in het begin ook met mijn telefoon en nu hetzelfde met mijn tablet 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @Ewirkus,

Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe tablet! Leuk dat je daarop ook de Ziggo Go app wil gebruiken!

De foutmelding is natuurlijk minder, zo te lezen gaat er iets niet goed qua rechten. In dit topic lees ik terug dat je met je telefoon de inloggegevens van een verkeerd klantnummer gebruikte. Ik vermoed dat dit nu ook zo is. Afgelopen 30 april hebben we je rond 15:36 uur een mail gestuurd, rechtsboven in die mail staat je juiste klantnummer. Kun je wel online tv kijken als je via dat klantnummer de juiste Mijn Ziggo/ Ziggo Go gegevens hebt gevonden?

Bekijk in context

3 Reacties 3
JLoBoZ
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Nee hoor, als je gewoon een tv abonnement hebt, dan heb je geen Ziggo Go abonnement nodig, tenzij je de extra film en tv mogelijkheden wilt zien. Zeker TV & Replay behoren tot het basis aanbod.
Misschien even de Ziggo GO app aangetipt houden en de app info bekijken of je app wel up to date is, lijkt me eigenlijk logisch aangezien je nieuw geinstalleerd bent, maar wellicht is er toch een update.

RoWi.
Expert
Expert
  • 8725Posts
  • 374Oplossingen
  • 2218Likes

Uit en inloggen wil nog wel eens helpen, we kunnen/mogen maar op drie apparaten zijn aangemeld voor Ziggo Go.

 

Wat was destijds met je telefoon het probleem?

Ik lees in je vorige topic dat je niet met de juiste Mijn Ziggo gegevens was aangemeld.

 

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @Ewirkus,

Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe tablet! Leuk dat je daarop ook de Ziggo Go app wil gebruiken!

De foutmelding is natuurlijk minder, zo te lezen gaat er iets niet goed qua rechten. In dit topic lees ik terug dat je met je telefoon de inloggegevens van een verkeerd klantnummer gebruikte. Ik vermoed dat dit nu ook zo is. Afgelopen 30 april hebben we je rond 15:36 uur een mail gestuurd, rechtsboven in die mail staat je juiste klantnummer. Kun je wel online tv kijken als je via dat klantnummer de juiste Mijn Ziggo/ Ziggo Go gegevens hebt gevonden?

Bekijk in context

Uitgelicht topic