Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
RichardKoenders
Level 1

Ik krijg in Microsoft Edge steeds dezelfde foutmelding in de ZiggoGo app; nl herstart video.

Ik krijg in Microsoft Edge steeds dezelfde foutmelding in de ZiggoGo app; nl herstart video.

Nu staat er in dit forum de oplossing dat je de video accelerator moet uitzetten (o.i.d.) Ik ben niet zo handig met dit soort dingen, dus is de vraag; hoe doe ik dat??

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

@RichardKoenders  verwijder je bijlage, die staat vol met privé gegevens.

Dat kan nog tot een uur na plaatsing via het pijltje rechtsboven in je bericht.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

 

Bert_1-1645783399294.png

 

0 Kudos
RichardKoenders
Level 1
Topicstarter

Beste Bert, Dank voor je reactie. Maar ik krijg dit menu niet in beeld. Ik krijg dit;

 

En als ik zoek op hardwareversnelling geeft dat geen resultaat.....

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@RichardKoenders Dat zijn de instellingen van Windows.

Kies de Instellingen in Edge.

0 Kudos
RichardKoenders
Level 1
Topicstarter

Bert, dank !!

Daar ging het mis. (ik ben niet zo heel handig in dit soort dingen)

Dank voor je snelle beantwoording en een fijn weekend.

Groet, Richard

Steefb
Level 20

@RichardKoenders  verwijder je bijlage, die staat vol met privé gegevens.

Dat kan nog tot een uur na plaatsing via het pijltje rechtsboven in je bericht.

0 Kudos
Ga naar reactie
RichardKoenders
Level 1
Topicstarter

`Wederom dank !

0 Kudos