Ik krijg in Microsoft Edge steeds dezelfde foutmelding in de ZiggoGo app; nl herstart video.
Nu staat er in dit forum de oplossing dat je de video accelerator moet uitzetten (o.i.d.) Ik ben niet zo handig met dit soort dingen, dus is de vraag; hoe doe ik dat??
Opgelost! Ga naar oplossing.
@RichardKoenders verwijder je bijlage, die staat vol met privé gegevens.
Dat kan nog tot een uur na plaatsing via het pijltje rechtsboven in je bericht.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beste Bert, Dank voor je reactie. Maar ik krijg dit menu niet in beeld. Ik krijg dit;
En als ik zoek op hardwareversnelling geeft dat geen resultaat.....
@RichardKoenders Dat zijn de instellingen van Windows.
Kies de Instellingen in Edge.
Bert, dank !!
Daar ging het mis. (ik ben niet zo heel handig in dit soort dingen)
Dank voor je snelle beantwoording en een fijn weekend.
Groet, Richard
@RichardKoenders verwijder je bijlage, die staat vol met privé gegevens.
Dat kan nog tot een uur na plaatsing via het pijltje rechtsboven in je bericht.
`Wederom dank !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.