1
Vraag
2
Reageer en help mee
HarrieB&B

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg geen ziggogotv meer sinds gisteren, 27 mei. Firefox zegt dat ik moet updaten maar ik heb

Ik krijg geen ziggogotv meer sinds gisteren, 27 mei. Firefox zegt dat ik moet updaten maar ik heb de meest recente versie, 78.10.1esr, Chrome idem dito, versie 66.0.3359.181en Safari pakt hem helemaal niet.
Systeem is Imac 21,5 inch uit 2013 met OSX 10.9.5

Ik had het probleem al eerder, zo'n twee maanden geleden en kon het toen oplossen door een oudere versie van Firefox te installeren, versie 78.02

Ik heb gebeld met de klantenservice maar die kunnen me niet helpen en verwijzen me naar dit platform. Ik hoop dat iemand hier me kan helpen want ik kan geen TV meer kijken en dat moet niet te lang duren, anders moet ik naar een andere provider....

7 Reacties 7
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

heb je de update wel al geinstalleerd? of kan je de update niet installeren? anders wil ik je aanraden om de browser te verwijderen en via een andere browser opnieuw te installeren. ik hoor graag van je of het werkt. anders kijk ik even met je mee voor een verdere oplossing. 

macgebr

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je zult je OSX moeten upgraden zodat je ook recentere versies van browsers kunt gebruiken. Je hebt de meest recente versies voor OSX 10.9.5 maar niet de meest recente browsers. Firefox is bijvoorbeeld inmiddels op versie 88 beland en Chrome op 91.

Herrieman

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Allemaal aardig, maar niet een oplossing.

Het lijkt dat Ziggo moedwillig Linux browsers er heeft afgegooid.

Alles is ge-update tot de laatste versie en geen enkele browser werkt meer.

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

@Herrieman  schreef:

Allemaal aardig, maar niet een oplossing.

Het lijkt dat Ziggo moedwillig Linux browsers er heeft afgegooid.

Alles is ge-update tot de laatste versie en geen enkele browser werkt meer.


dat is vreemd. ik kan ook niks voor je vinden. kwa oplossing anders had ik je graag verder willen helpen maar helaas geen succes. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat zal eerder iets met het gebruik van Chromium als core voor Ziggogo.tv te maken hebben.

Als de linux browsers dat niet ondersteunen zal dit mee spelen.

T-i-T

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Firefox 78.10. esr is de Extended Service Release, deze is 'langer houdbaar' dan normale versies, dit in verband met stabiliteit van je OS.

Firefox is momenteel bij versie 88. nog wat deze wordt door ziggogo wel geaccepteerd als recent genoeg.

 

Niet dat die upgrade helpt.

Werkte bij mij een dag, daarna alleen "Love Nature" alle andere kanalen geven timeout (soms programma verder)

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @HarrieB&B

 

Wat gek dat je ineens via meerdere browsers niet meer naar ziggogo.tv kunt kijken! Dat is toch een beetje gek en ik begrijp dat je al verschillende dingen hebt gedaan om dit op te lossen. Ik denk graag met je mee. 

 

Heb je ook al getest op een ander apparaat om ziggogo.tv te testen, bijvoorbeeld op je smartphone? Werkt het daar wel of kom je er dan ook niet meer in?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic