Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op mijn Ziggo go app,geen enkel apparaat.Ik krijg de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn!
Ik heb al enkele malen mijn wachtwoord gewijzigd,zonder resultaat.
Inloggen op Mijn ziggo lukt wel
Ik heb de browsergeschiedenis verwijderd en de app opnieuw geïnstalleerd,zonder resultaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jammer dat het nog niet is gelukt, we zijn hard aan het werk om de server problemen die spelen zo spoedig mogelijk op te lossen. Natuurlijk ben ik er direct ingedoken om te beordelen of ik nog iets kan doen om het geheel te bespoedigen. Mijn collega's op de klantenservice hebben de juiste stappen genomen om zo snel mogelijk tot de oplossing te komen.
Sorry voor het ongemak
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er lijkt een storing te zijn.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Ik heb exact het zelfde probleem. Super vervelend en frustrerend dat je er niets over hoort. Ziggo, waarom vermelden jullie niet wat er aan de hand is. Alstjeblief!
In een aantal andere topics over dit onderwerp is dit wel duidelijk vermeld door Ziggo, als je de zoekfunctie gebruikt van dit forum en er is ook aangegeven dat het bij een aantal mensen weer werkt.
Zoeken ziggo go inloggen - Ziggo Community
Vreemd is wel dat ik "aan de andere lijn" contact heb met de messenger van ziggo, en die weten zogenaamd nergens van,misschien kan ik inderdaad beter afwachten of er komende week iemand van ziggo reageert die me verder kan helpen!
@Bas68 Het is een kleine beperkte groep die hier last van heeft en dan wordt het niet als algemene storing vermeld, want dan zoekt men voor het grootste deel naar de verkeerde oplossing.
Toch kan ik het niet waarderen. Dit is een probleem dat er al geruime tijd is en blijkbaar nog steeds niet opgelost. Ook dat ik maar zelf moet zoeken naar een oplossing, die er niet is, kan ik niet waarderen. Ik neem een dienst af van Ziggo waarvoor ik betaal. Ik verwacht dan ook dat zij het probleem oplossen, ongeacht het aantal topics hierover.
Ziggo: ik wil dat jullie het probleem van het niet kunnen inloggen in Ziggo Go zo spoedig mogelijk oplossen.
Ziggo gaat er mee aan de slag hebben ze mij beloofd!
Als ik over een week nog niet in kan loggen moet ik me weer melden wordt vervolgd ...
Hallo Ziggo, kunnen jullie reageren op mijn bericht?
ik wil dat jullie mij toegang geven. Graag met spoed.
@Tons2 Dat wil iedereen en Ziggo zelf ook.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Tons2 is het inmiddels gelukt met het inloggen in Ziggo GO?
Nee, zeker niet. Ik ben niet blij en ben al bezig mij te oriënteren op een andere aanbieder. Ik vind het onbegrijpelijk waarom jullie mij geen toegang kunnen geven tot Ziggo Go.
Jammer dat het nog niet is gelukt, we zijn hard aan het werk om de server problemen die spelen zo spoedig mogelijk op te lossen. Natuurlijk ben ik er direct ingedoken om te beordelen of ik nog iets kan doen om het geheel te bespoedigen. Mijn collega's op de klantenservice hebben de juiste stappen genomen om zo snel mogelijk tot de oplossing te komen.
Sorry voor het ongemak
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.