1
Vraag
2
Reacties
Bas68

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan niet inloggen op ziggo go, wel mogelijk op Mijn ziggo

Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op mijn Ziggo go app,geen enkel apparaat.Ik krijg de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn!

Ik heb al enkele malen mijn wachtwoord gewijzigd,zonder resultaat.

Inloggen op Mijn ziggo lukt wel 

Ik heb de browsergeschiedenis verwijderd en de app opnieuw geïnstalleerd,zonder resultaat.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Jammer dat het nog niet is gelukt, we zijn hard aan het werk om de server problemen die spelen zo spoedig mogelijk op te lossen. Natuurlijk ben ik er direct ingedoken om te beordelen of ik nog iets kan doen om het geheel te bespoedigen. Mijn collega's op de klantenservice hebben de juiste stappen genomen om zo snel mogelijk tot de oplossing te komen. 
Sorry voor het ongemak

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er lijkt een storing te zijn.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Tons2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb exact het zelfde probleem. Super vervelend en frustrerend dat je er niets over hoort. Ziggo, waarom vermelden jullie niet wat er aan de hand is. Alstjeblief!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

In een aantal andere topics over dit onderwerp is dit wel duidelijk vermeld door Ziggo, als je de zoekfunctie gebruikt van dit forum en er is ook aangegeven dat het bij een aantal mensen weer werkt.

 

Zoeken ziggo go inloggen - Ziggo Community

 

b.v. ziggo go inloggen lukt niet - Ziggo Community

Bas68
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Vreemd is wel dat ik "aan de andere lijn" contact heb met de messenger van ziggo, en die weten zogenaamd nergens van,misschien kan ik inderdaad beter afwachten of er komende week iemand van ziggo reageert die me verder kan helpen!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Bas68 Het is een kleine beperkte groep die hier last van heeft en dan wordt het niet als algemene storing vermeld, want dan zoekt men voor het grootste deel naar de verkeerde oplossing.

Tons2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toch kan ik het niet waarderen. Dit is een probleem dat er al geruime tijd is en blijkbaar nog steeds niet opgelost. Ook dat ik maar zelf moet zoeken naar een oplossing, die er niet is, kan ik niet waarderen. Ik neem een dienst af van Ziggo waarvoor ik betaal. Ik verwacht dan ook dat zij het probleem oplossen, ongeacht het aantal topics hierover. 

Ziggo: ik wil dat jullie het probleem van het niet kunnen inloggen in Ziggo Go zo spoedig mogelijk oplossen.

Bas68
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo gaat er mee aan de slag hebben ze mij beloofd!

Als ik over een week nog niet in kan loggen moet ik me weer melden  wordt vervolgd ...

Tons2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Ziggo, kunnen jullie reageren op mijn bericht?

ik wil dat jullie mij toegang geven. Graag met spoed.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Tons2 Dat wil iedereen en Ziggo zelf ook.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Tons2 is het inmiddels gelukt met het inloggen in Ziggo GO? 

Tons2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, zeker niet. Ik ben niet blij en ben al bezig mij te oriënteren op een andere aanbieder. Ik vind het onbegrijpelijk waarom jullie mij geen toegang kunnen geven tot Ziggo Go.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Jammer dat het nog niet is gelukt, we zijn hard aan het werk om de server problemen die spelen zo spoedig mogelijk op te lossen. Natuurlijk ben ik er direct ingedoken om te beordelen of ik nog iets kan doen om het geheel te bespoedigen. Mijn collega's op de klantenservice hebben de juiste stappen genomen om zo snel mogelijk tot de oplossing te komen. 
Sorry voor het ongemak

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic