Een hele goedemorgen @Raoulrke , welkom op de Community!
Wat vreselijk vervelend dat het je niet lukt om in te loggen op Ziggo GO. Online tv kijken is geen overbodige luxe meer, dus ik kan mij voorstellen dat je hier graag vlot toegang tot wilt. Ik denk dan ook graag met je mee.
Ervaar je de melding ook via www.ziggogo.tv?
Je abonnement staat gewoon goed, ook in Mijn Ziggo. Ik zie daar dan ook geen reden waarom het niet zou werken. Je Mijn Ziggo account is al eens verwijderd en opnieuw geregistreerd. Voor Mijn Ziggo moet je nog wel je e-mailadres bevestigen, zie ik. Wil je dat doen, want eerder kun je het Mijn Ziggo account niet gebruiken :-).
Dat is ongeveer het laatste wat ik nog kan verzinnen, anders moet ik hier een escalatie voor uitzetten. De wifi versterkers maken inderdaad niet uit, het gaat om een account/administratief probleem lijkt het.
Sowieso even onder elkaar:
- Melding "Controleer inlognaam en wachtwoord"
- Meerdere apparaten (Android en laptop)
- Mijn Ziggo werkt wel
- Account al verwijderd en opnieuw geregistreerd