Raoulrke

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet inloggen in ziggo go app

Ik kan niet inloggen in mijn ziggo go app. Krijg melding ' contoleer inlog naam en wachtwoord'. Ziggo heeft al mijn ziggo account verwijderd waarna ik mij opnieuw kon registreren. Inloggen in mijn ziggo lukt wel. I de go app blijf ik dezelfde melding krijgen. Het is op een Android toestel maar via de laptop lukt het ook niet. Het nieuwe account is al 4 dagen geleden aangemaakt. Mijn log in gegevens vul ik correct in. Weet iemand waar het aan kan liggen? Alvast bedankt.

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Raoulrke
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volledigheidshalve wil ik opmerken dat mijn WiFi thuis via tplink wifiversterkers gaat. Dat zou volgens de helpdesk echter niets uitmaken

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Een hele goedemorgen @Raoulrke , welkom op de Community! 

Wat vreselijk vervelend dat het je niet lukt om in te loggen op Ziggo GO. Online tv kijken is geen overbodige luxe meer, dus ik kan mij voorstellen dat je hier graag vlot toegang tot wilt. Ik denk dan ook graag met je mee. 

 

Ervaar je de melding ook via www.ziggogo.tv
 

Je abonnement staat gewoon goed, ook in Mijn Ziggo. Ik zie daar dan ook geen reden waarom het niet zou werken. Je Mijn Ziggo account is al eens verwijderd en opnieuw geregistreerd. Voor Mijn Ziggo moet je nog wel je e-mailadres bevestigen, zie ik. Wil je dat doen, want eerder kun je het Mijn Ziggo account niet gebruiken :-).

 

Dat is ongeveer het laatste wat ik nog kan verzinnen, anders moet ik hier een escalatie voor uitzetten. De wifi versterkers maken inderdaad niet uit, het gaat om een account/administratief probleem lijkt het. 

Sowieso even onder elkaar:
- Melding "Controleer inlognaam en wachtwoord"

- Meerdere apparaten (Android en laptop)

- Mijn Ziggo werkt wel 
- Account al verwijderd en opnieuw geregistreerd 
 

Raoulrke
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volgens mij heb ik dat gedaan om mijn ziggo account te activeren. Ik probeerde het nog eens te doen. Krijg melding dat de link verlopen is. Door op een knop te drukken kan ik een nieuwe link krijgen. De knop doet het zowel niet op mijn telefoon als mijn tablet.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dit schiet ook absoluut niet op. Ik krijg nu ook een melding dat er iets mis gaat in je account. Ik ga opnieuw je Mijn Ziggo account verwijderen, zodat je straks opnieuw kunt registreren. Ik raad je aan om dat met een uurtje te proberen @Raoulrke  :-).

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hoe is het gegaan, @Raoulrke ? 🙂 

Uitgelicht topic