Vandaag de uptdate gedaan voor de mediabox xl. Sindsdien kan ik niet meer aanloggen op de Ziggo Go app. De app geeft aan Inloggen Mislukt, Inloggen is momenteel niet mogelijk probeer het lager nog eens. De zelfde melding krijg ik als ik wil aanloggen op de ziggogo.tv. De app heb ik inmiddels verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf de foutmelding krijgen. Heeft iemand een oplossing.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit kan 1 tot 2 nachten duren, 's-nachts worden de achterliggende servers geupdate met het juiste abonnement, zoals voor je Ziggo Go app en allerlei andere functies.
Zoals ik eerder schreef @r.ruitinga :
Dit kan 1 tot 2 nachten duren, 's-nachts worden de achterliggende servers geupdate met het juiste abonnement, zoals voor je Ziggo Go app en allerlei andere functies.
Na 2 dagen doet de ziggo go app en ziggogo.tv het weer
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit kan 1 tot 2 nachten duren, 's-nachts worden de achterliggende servers geupdate met het juiste abonnement, zoals voor je Ziggo Go app en allerlei andere functies.
Dan zit er niets anders op dan wachten. Toch jammer dat ze dat niet melden bij het aankondigen van de update.
Heb hetzelfde probleem.....lekkere update Ziggo......vervolgens 1 tot 2 nachten wachten voordat je weer met ziggogo kan kijken? Wat voor update neveneffect is dit nou weer????
Zoals ik eerder schreef @r.ruitinga :
Dit kan 1 tot 2 nachten duren, 's-nachts worden de achterliggende servers geupdate met het juiste abonnement, zoals voor je Ziggo Go app en allerlei andere functies.
Na 2 dagen doet de ziggo go app en ziggogo.tv het weer
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.