1
Vraag
2
Reacties
REdB

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan niet aanloggen op Ziggo Go app of ziggogo.tv na update mediabox XL

Vandaag de uptdate gedaan voor de mediabox xl. Sindsdien kan ik niet meer aanloggen op de Ziggo Go app. De app geeft aan Inloggen Mislukt, Inloggen is momenteel niet mogelijk probeer het lager nog eens. De zelfde melding krijg ik als ik wil aanloggen op de ziggogo.tv. De app heb ik inmiddels verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ik blijf de foutmelding krijgen. Heeft iemand een oplossing.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit kan 1 tot 2 nachten duren, 's-nachts worden de achterliggende servers geupdate met het juiste abonnement, zoals voor je Ziggo Go app en allerlei andere functies.

 

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Zoals ik eerder schreef @r.ruitinga :

Dit kan 1 tot 2 nachten duren, 's-nachts worden de achterliggende servers geupdate met het juiste abonnement, zoals voor je Ziggo Go app en allerlei andere functies.

 

Bekijk in context

REdB
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na 2 dagen doet de ziggo go app en ziggogo.tv het weer

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit kan 1 tot 2 nachten duren, 's-nachts worden de achterliggende servers geupdate met het juiste abonnement, zoals voor je Ziggo Go app en allerlei andere functies.

 
REdB
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dan zit er niets anders op dan wachten. Toch jammer dat ze dat niet melden bij het aankondigen van de update.

r.ruitinga

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb hetzelfde probleem.....lekkere update Ziggo......vervolgens 1 tot 2 nachten wachten voordat je weer met ziggogo kan kijken? Wat voor update neveneffect is dit nou weer????

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Zoals ik eerder schreef @r.ruitinga :

Dit kan 1 tot 2 nachten duren, 's-nachts worden de achterliggende servers geupdate met het juiste abonnement, zoals voor je Ziggo Go app en allerlei andere functies.

 
REdB
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na 2 dagen doet de ziggo go app en ziggogo.tv het weer

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic