1
Vraag
2
Reacties
lukfir4340

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik dien een klacht in.

Ik dien een klacht in. Ik wil ook 150 euro van je krijgen voor deze dag. Ik verloor het grootste deel van mijn werkdag. niemand heeft mijn mobiele nummer gebeld. Niemand klopte op de deur.

niemand belde me om het op de foto te zien.

*** Moderator: afbeelding verwijderd vanwege leesbaar klantnummer ***
*** Moderator: afbeelding verwijderd ivm. zichtbare telefoonnummers ***
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Jan F.

Level 20
  • 17070Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes
Heeft uw deur geen bel? Kennelijk was u niet thuis of u heeft de bel niet gehoord.
lukfir4340
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
niemand heeft me gebeld. Ik heb een verbindingsgeschiedenis. hij belt altijd de klant. Het is normaal. 150 euro, dat is wat ik wil voor verloren werkdagen. is het normale bedrag voor een werkdag. betaal gewoon minder voor elke factuur min het bedrag.
Jan F.

Level 20
  • 17070Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes
Er is een monteur aan de voordeur geweest. U heeft niet open gedaan. Dat u uw telefoongegevens laat zien is niet interessant.

Gewoon minder betalen en uw "claim" verrekenen zorgt er alleen maar voor dat uw problemen nog groter worden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes
Goedemorgen, lukfir4340 . Welkom op de Ziggo Community.
Ik heb 2 fotos uit je bericht verwijderd. Op 1 van je foto's stond je klantnummer. Op de andere stonden allemaal telefoonnummers uit je oproepen geschiedenis.

De monteur is 23 juli rond 13:50 bij je thuis geweest. Hij geeft aan dat er niemand thuis was. Hij geeft aan 3 keer gebeld te hebben (telefoonnummer eindigend op 942) en geeft een omschrijving van het huis "Witte gevel met bruine kozijnen, huisnummer verwijderd maar nog wel zichtbaar op witte muur, ramen allemaal afgeplakt met kranten en vuilniszakken.". Klopt deze omschrijving?

We kunnen helaas geen vergoeding aanmaken voor het missen van de afspraak. Gelukkig is er inmiddels een nieuwe afspraak gepland, zodat je snel van je diensten kunt genieten :-).