1
Vraag
2
Reacties
Cmills

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik Mijn Ziggo & My Vodafone samengevoegd en nu werkt inlog Mijn Ziggo wel maar Ziggo Go inlog niet

Hoi allemaal,

 

Een bekend probleem volgens mij na samenvoegen van ziggo en vodafone account. Ik kan prima inloggen bij de Mijn Ziggo omgeving maar had ook ooit een Ziggo Go gebruikersnaam en wacht woord voor de app, Die werkte ook altijd maar sinds samenvoegen niet meer. Password rest helpt ook niet want is voor Mijn Ziggo en die werkt gewoon. Las in ander tpic dat ik beste even nieuw topic kon aanmaken hiervoor zodat helpdesk oid mij kan helpen. Dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 681Likes

Welkom CMills,

Na het samenvoegen van de accounts moet je inderdaad voortaan de combi van emailadres + wachtwoord (net zoals op MyVodafone) gebruiken voor Ziggo GO. Ik hoop dat een moderator hier snel langskomt om e.e.a. te controleren. Zet alvast je postcode en huisnummer in je profiel, dat versnelt de zaak 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59492Posts
  • 3994Oplossingen
  • 14871Likes

Als het goed is is je Mijn Ziggo login dezelfde als voor Ziggo Go.

Probeer de Mijn Ziggo login eens.

RoWi.
Expert
Expert
  • 13826Posts
  • 605Oplossingen
  • 3897Likes

Het heeft als ik het mij goed herinner te maken hoe je dit koppelt. Ik moest na de koppeling overal de Vodafone gegevens gebruiken. Mijn tip is gebruik voor Ziggo Go je My Vodafone login, die zou ook voor Mijn Ziggo moeten werken, of werken de Mijn Ziggo naam en wachtwoord ook voor de My Vodafone omgeving?

Cmills
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas lukt dat niet want Ziggo Go vraagt om nickname en password en Mijn Ziggo om email adres en wachtwoord

Cmills
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook geprobeerd maar mijn vodafone login is zelfde (nickname en wachtwoord) maar ook dat werkt niet helaas. Probleem lijkt te zitten in Mijn Ziggo waarbij je email + password moet gebruiken maar voor Ziggo Go een nickname en password. Die werkte ooit wel maar nu niet meer en kan dus niet inloggen op de app (ipad)

AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 681Likes

Welkom CMills,

Na het samenvoegen van de accounts moet je inderdaad voortaan de combi van emailadres + wachtwoord (net zoals op MyVodafone) gebruiken voor Ziggo GO. Ik hoop dat een moderator hier snel langskomt om e.e.a. te controleren. Zet alvast je postcode en huisnummer in je profiel, dat versnelt de zaak 🙂

Cmills
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank hiervoor. Werkt nu! Het verwarrende is dat de UI van Ziggo Go expliciet aangeeft: log in met je GEBRUIKERSNAAM (Mijn Ziggo Gebruikersnaam) wat dus altijd die naam was en niet je email maar moet dus je email van Mijn Ziggo zijn samen met je Mijn Ziggo wachtwoord. Mijn tip zou zijn dat die UI wordt aangepast en zou zeggen: Log in met je Mijn Ziggo EMAIL en Wachtwoord:-) 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 14 september 2022 13:58 door Ziggo Laatste versie 4.42.5016 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Performance van de apps is verbeterd Geen onterechte kalibratiemelding...

Geplaatst in Ziggo Updates