toncoffeng

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iedereen uitloggen

Beste @Mark ,

 

Ben net klaar met een half uur bellen met één van u medewerksters, alleen daar ben ik niet veel mee opgeschoten. Zoals misschien al duidelijk lukt het mij ook niet om iedereen uit te loggen door mijn wachtwoord te veranderen (al een maand geleden). Zou u mij persoonlijk kunnen berichten, want ik had gezien in een ander bericht dat daar een oplossing voor is! 

Met vriendelijke groet, 

 

Ton Coffeng

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51133Posts
  • 3208Oplossingen
  • 11639Likes

Ziggo medewerkers reageren, in de basis, niet op @mentions, de topics worden in binnenkomende volgorde behandeld.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 128Oplossingen
  • 316Likes

Welkom op de Ziggo Community, @toncoffeng

Als ik het goed begrijp zijn er mensen ingelogd met jouw Mijn Ziggo gegevens in Ziggo GO.
Deze mensen wil je de toegang tot Ziggo GO ontzeggen, klopt dat?

Ik heb voor de zekerheid navraag gedaan bij Mark, maar zoals ik eigenlijk al vermoedde, is er geen andere optie dan dit af te wachten. Wij hebben geen optie om mensen per direct uit te loggen uit ZiggoGo.
Er zal een moment komen dat deze mensen opnieuw moet inloggen in ZiggoGO en dat gaat dan niet lukken omdat jij het wachtwoord aangepast hebt.
 

Uitgelicht topic