Ik ben erg benieuwd hoe groot het probleem is (in omvang) van klanten die ook, net als mij, met de ziggo go app of browser niet kunnen opnemen of überhaupt opnames kunnen terug kijken? Zowat het belangrijkste onderdeel van ziggo go voor mij, maar waar ziggo (sinds het probleem in mei 2024 bij hun bekend is) nogsteeds géén oplossing voor heeft!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Riccodos Als ik zo op het forum kijk en doorreken, dan lijken het enkele tientallen.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Riccodos,
Allereerst goed dat je je hier meldt als je hier al zo lang last van hebt. Aantallen zijn lastig te bepalen bij dit probleem; het is een ontzettend ingewikkeld probleem waarbij ook het pro-actief opspeuren van deze situaties lastig is. We weten wel dat de situatie in de meeste gevallen ontstaat bij een zogenaamde 'herstelactie' bij het abonnement. Bijvoorbeeld als een abonnement onterecht is gestopt en dit geheractiveerd moet worden. Dat lijkt bij jou ook te zijn gebeurd. Uiteindelijk maakt het ook niet uit of het tientallen, honderden of duizenden zijn: het oplossen duurt inderdaad al veel te lang.
Uit je bericht maak ik op dat jij dus ook al enige tijd op een oplossing wacht. Is het probleem al die tijd hetzelfde gebleven: je kunt wel gebruik maken van Ziggo GO zelf, maar mist de opnamefunctionaliteiten en profielkeuzes? De reden dat ik dit extra check, is omdat het laatste contact leek te gaan over überhaupt het inloggen van Ziggo GO waar problemen mee waren.
zijn de opnames op de next (mini) wel beschikbaar ?
@anoniemforum In dit soort gevallen werken de opnames en beschikbaarheid prima op de Next.
Alleen de koppeling met de Ziggo Go app / TV is er niet en dan kun je de opnames niet op een 2e scherm zien en ook geen opnames inplannen.
In Circuit Ziggo Go op Browser is dit wel het geval. Ik kan op TV en Laptop gewoon alles doen.
@SRF In dit geval, na een herstelactie van het abonnement, is de hele koppeling weg tussen Mijn Ziggo / de Next en Ziggo Go app / Ziggo Go browser / Ziggo Go TV app.
Ik ervaar hetzelfde, Ziggo is er mee bezig.
Dat is het punt een beetje... ik kan het thuis wel opnemen op de next en datgene wat opgenomen is ook alleen maar thuis afspelen. Dus buiten de deur werkt het niet, wat 'Ziggo Go', "Ziggo Home" maakt en mij erg frustreert!
Tjah mee bezig... vanaf mei vorig jaar(!), eer het opgelost is ben je al 4x uit je contract gelopen en geen klant meer.
Hoi Alex,
Dank voor je bericht.
In de app komen is het probleem niet... maar wat je zelf al benoemd: op afstand iets opnemen of buitenshuis de opnames bekijken die wel zichtbaar zijn thuis (op de next) maar weer niet in de app..
Helder, @Riccodos - Ik heb je situatie intern opnieuw onder de aandacht gebracht. Zodra ik meer weet, hoor je van me!
Hi @Riccodos - Hoewel het probleem nog speelt, zijn er inmiddels ook enkele accounts hersteld. Wil je uitloggen en weer inloggen om te kijken hoe het er bij jou voor staat?
Beste Alex,
Fijn dat je er nog bij stilstaat.
Ik heb uitgelogd, de app verwijderd en de cache gewist daarna weer ingelogd, maar helaas wederom zonder succes!
Ik heb het inmiddels opgegeven...😮💨😥
Hi @Riccodos - Je gaf al aan dat je het inmiddels hebt opgegeven, maar wij blijven toch regelmatig checken wat de status is. De storing staat nog steeds open en zie bij jou geen verandering helaas. We houden we je op de hoogte.
Bedankt voor je getoonde animo, maar ik vind het langzamerhand erg schrijnend en schaamteloos dat Ziggo al meer dan één jaar nodig heeft om 1 probleem op te lossen, wat ze tot op heden nogsteeds niet lukt en waarschijnlijk wel binnenkort de prijzen gaat verhogen ipv wat compassie tonen met compensatie naar de klanten met dit probleem. Tjah dan vind ik deze krantenkoppen niet meer gek: #Ziggo kwijnt verder weg door verkeerde keuzes: klantverlies naar hoogtepunt!
We kunnen niet ontkennen dat dit absoluut geen goede reclame is. Hoewel ik je graag van een oplossing of van wat houvast voorzie, is het voor ons ook niet duidelijk wanneer het is/wordt opgelost. Wel hebben we het opnieuw nadrukkelijk onder de aandacht gebracht bij de betrokken afdelingen. Als er nieuws is, melden we het natuurlijk.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.