Ik heb van alles gelezen, en begrijp dat Ziggo gratis Europees voetbal beschikbaar gaat stellen voor niet Ziggo klanten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit zijn de verschillen tussen Ziggo Sport Free, Ziggo Sport en Ziggo Sport Totaal:
Vanaf augustus volg je het UEFA Europees voetbal bij Ziggo Sport. Er zijn inderdaad verschillende smaakjes. Met dit overzicht heb je alle verschillen en overeenkomsten in beeld.
De eerste kolom: Ziggo Sport Free
In de eerste kolom lees je de mogelijkheden als je géén Ziggo en géén Ziggo Sport Totaal hebt.
De tweede kolom: Ziggo Sport
Heb je wel Ziggo maar geen Ziggo Sport Totaal? Dan lees je in de tweede kolom wat je vanaf augustus allemaal kan zien bij Ziggo Sport.
De derde kolom: Ziggo Sport Totaal
Dit is het extra zenderpakket. Hier kun je je op abonneren.
@jbiggie1 is het zo een stukje duidelijker? Zo niet, dan hoor ik het graag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk zien betalende klanten veel meer, zo niet dan zou ik het abonnement opzeggen.
Dit zijn de verschillen tussen Ziggo Sport Free, Ziggo Sport en Ziggo Sport Totaal:
Vanaf augustus volg je het UEFA Europees voetbal bij Ziggo Sport. Er zijn inderdaad verschillende smaakjes. Met dit overzicht heb je alle verschillen en overeenkomsten in beeld.
De eerste kolom: Ziggo Sport Free
In de eerste kolom lees je de mogelijkheden als je géén Ziggo en géén Ziggo Sport Totaal hebt.
De tweede kolom: Ziggo Sport
Heb je wel Ziggo maar geen Ziggo Sport Totaal? Dan lees je in de tweede kolom wat je vanaf augustus allemaal kan zien bij Ziggo Sport.
De derde kolom: Ziggo Sport Totaal
Dit is het extra zenderpakket. Hier kun je je op abonneren.
@jbiggie1 is het zo een stukje duidelijker? Zo niet, dan hoor ik het graag!
Daarnaast is het ook iets wat Ziggo niet zelf bepaald, de wedstrijden MOETEN voor een ieder te zien zijn. Rechten kwestie.
Tja duidelijker? Ik zie dat klanten die geen ziggo hebben, of er naartoe komen gratis voetbal kijken. Dat betekent dus dat ik, als bestaande klant dat subsidieer, de kosten moeten door iemand betaald worden.
Dan blijft nog steeds de vraag waarom een bestaande klant moet kruissubsidieren?
Voor de niet Ziggo klanten zijn er 3 zenders beschikbaar.
Klanten van Ziggo zelf alleen kanaal 14 dus geen keuze in welke wedstrijd.
Hoe steekt dat dan in elkaar.
@Leeuwke schreef:Voor de niet Ziggo klanten zijn er 3 zenders beschikbaar.
Doorgaans is er maar 1 stream beschikbaar van de drie alleen in het geval van simultaan gespeelde wedstrijden bij finales zullen de andere twee kanalen actief zijn. Is er geen voetbal zie je alleen aankondigingen verder niets.
Kanaal 14 staat volledig los van die drie Free kanalen.
Zinvol om als Ziggo klant ook een account op Ziggo sport free aan te maken.
@Leeuwke , dat is alleen zinvol als je ook de andere sporten wil zien. Als Feyenoord en psv gelijktijdig spelen zijn beide wedstrijden voor iedereen zichtbaar in de ziggo go app.
@Leeuwke schreef:Voor de niet Ziggo klanten zijn er 3 zenders beschikbaar.
Deze kanalen zijn ook beschikbaar in de ziggo klanten app.
Bij mij niet vandaar dat ik op zoek was en hier terecht kwam.
Ik zie alleen Ziggo sport die er altijd al was.
@Leeuwke in principe zie je met het Ziggo Sport Free account de kanalen Ziggo Sport 1, 2 en 3.
Dat is goed te zien in de gids alleen staat er een aanduiding Free bij.
Die kanalen zijn ook zichtbaar met een gewone Ziggo Go account zelfs als je geen Ziggo Sport Totaal abonnement hebt dit staat er dan bij.
Ziggo Sport kanaal 14 staat hoger in de lijst van de app. Mogelijk staan die andere kanalen verborgen. In ieder geval zal een Ziggo klant met TV Max deze kanalen zeker in de app beschikbaar hebben.
In de ZiggoGo App en op www.ziggogo.tv zijn toch alleen de zenders beschikbaar uit het abonnement. Dus zal je waarschijnlijk ook alleen die zenders zien wanneer Ziggo Sport ze vrij zet tijdens zo'n wedstrijd.
Heb je ook Vodafone en niet gekozen voor SkyShowtime, dam kan je Ziggo Sport Totaal, kiezen als extra keuze zonder extra kosten. Dan is het ook op tv te zien in de zenderlijst. Tenzij je het kifd pakket of SkyShowtime wil uiteraard.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.