Ls,
op een nieuwe iPad krijg ik regelmatig de foutmelding 11819.
Video niet beschikbaar.
Verder geen ziggo go aangesloten.
Wat kan dit zijn?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als deze foutmelding optreed bij Netflix en Discovery+ dan adviseren zij bij deze foutmelding om de iPad te herstarten, dat zou voor ZiggoGO misschien ook een oplossing kunnen zijn.
https://www.iculture.nl/tips/ipad-resetten/
https://help.netflix.com/nl/node/51000
https://help.discoveryplus.com/hc/en-us/articles/360059870694--11819-error-message
Dit klopt.
Indien de foutmelding kwam, deze inderdaad geherstart.
En het probleem was opgelost.
Maar komt weer terug.
Ondanks herstarten.
Krijg om de haverklap deze melding en moet dan steeds ipad opstarten. Irritant
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.