Wanneer ik een opname wil starten staat er “GEEN VERBINDING” ik heb The Amazing Spiderman 1 en 2 opgenomen. Gisteren wilde ik opname 1 bekijken en dat gaf geen verbinding als resultaat. Vandaag kan ik opname 1 wel bekijken en opname 2 niet. Maakt overigens niet uit of je dit doet op je IPhone , iPad, of op je Apple TV. Modem staat aan en geeft 930 Mbps down en 102 upload. Ondertiteling staat uit dus dat is niet het issue. Hoe kan dit opgelost worden?
Dit geprobeerd:
Modem herstarten
Ziggo go app opnieuw installeren
Ondertiteling uitzetten
Getest op ziggo go app op 3 Apple TV’s, iPhone en iPad. Afspelen via verschillende webbrowsers op Macbook Pro.
Geeft geen van alle de gewenste oplossing. Enige oplossing is een dag wachten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je het probleem ook als je de opname op de mediabox next (mini) probeer af te spelen ?
Ik gebruik deze niet, deze staat stof te happen in een kast
Overigens blijkt uit eenzelfde topic in 2023 dat de media box hier los van staat. De opname is overigens gedaan op RTL 7
Probeer eens alle apparaten uitzetten inclusief modem, na 1 minuut modem aan en als die opgestart is de rest aanzetten of probeer eens via mobiel netwerk
Ik heb je advies opgevolgd maar dit geeft niet het gewenste resultaat
ervaar je het probleem ook op een smartphone via 4G of 5G ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.