Vraag
Reacties
Peppijn
Level 2

Hoe los je de melding "Geen verbinding" op bij afspelen opnames in de Ziggo GO app?

image.jpg

Wanneer ik een opname wil starten staat er “GEEN VERBINDING” ik heb The Amazing Spiderman 1 en 2 opgenomen. Gisteren wilde ik opname 1 bekijken en dat gaf geen verbinding als resultaat. Vandaag kan ik opname 1 wel bekijken en opname 2 niet. Maakt overigens niet uit of je dit doet op je IPhone , iPad, of op je Apple TV. Modem staat aan en geeft 930 Mbps down en 102 upload. Ondertiteling staat uit dus dat is niet het issue. Hoe kan dit opgelost worden?

 

Dit geprobeerd:

Modem herstarten

Ziggo go app opnieuw installeren

Ondertiteling uitzetten

Getest op ziggo go app op 3 Apple TV’s, iPhone en iPad. Afspelen via verschillende webbrowsers op Macbook Pro.

Geeft geen van alle de gewenste oplossing. Enige oplossing is een dag wachten.

0 Kudos
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je het probleem ook als je de opname op de mediabox next (mini) probeer af te spelen ?

0 Kudos
Peppijn
Level 2
Topicstarter

Ik gebruik deze niet, deze staat stof te happen in een kast

Peppijn
Level 2
Topicstarter

Overigens blijkt uit eenzelfde topic in 2023 dat de media box hier los van staat. De opname is overigens gedaan op RTL 7

Template
Level 17

Probeer eens alle apparaten uitzetten inclusief modem, na 1 minuut modem aan en als die opgestart is de rest aanzetten of probeer eens via mobiel netwerk 

0 Kudos
Peppijn
Level 2
Topicstarter

Ik heb je advies opgevolgd maar dit geeft niet het gewenste resultaat 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

ervaar je het probleem ook op een smartphone via 4G of 5G ?

0 Kudos