1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jelmer2

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe los ik haperend beeld op met de Ziggo GO TV app op mijn Android TV?

Goedenavond, de Ziggo Go TV app op mijn Android TV hapert. De beelden lopen niet continue vloeiend door. TV is via wifi verbinden met internet, signaal sterkte is uitstekend. Andere apps zoals Viaplay doen het wel goed, dus zonder haperingen. 
Lijkt dus echt aan de Ziggo App te liggen. 
Iemand een idee hoe dit op te lossen?

3 Reacties 3
Hatolex

Level 16
  • 1543Posts
  • 49Oplossingen
  • 1023Likes

@Jelmer2 , heb je al getest met een bekabelde aansluiting. Je weet maar nooit.

Jelmer2
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Laatste dagen gaat het heel goed.. ik hou het in de gaten. En laat het hier weten als het toch weer minder wordt

Jelmer2
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vandaag weer veel haperingen helaas. Zojuist de tv aangesloten op internet kabel en dat werkt goed. Vreemde is dat WiFi signaal erg sterk is. Ik heb Wifi versterkers van TP Link (via Ziggo gekocht). Ligt het dan toch aan het Wifi signaal? Als ik op mijn telefoon via dezelfde Wifi via de Ziggo Go app naar tv kijk werkt het gewoon soepel. Zou het aan de wifi ontvangst van de televisie liggen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic