1
Vraag
2
Reacties
AlbertH

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kun je beeld- en geluidsinstellingen wijzigen bij de Ziggo-go app?

Hallo leden,

ik heb sinds enige weken een Nokia 24 inch Android TV en wil daar o.a. de Ziggo Go app gebruiken. Na deze gedownload te hebben uit de Apple store heb ik een probleem met de instellingen van deze app als ik een programma wil terugkijken of live wil kijken. Deze app is standaard erg licht ingesteld qua beeld en ik kan dit niet wijzigen met mijn afstandsbediening van de Nokia TV. Ik kan wel wijzigingen uitvoeren bij andere apps bv You Tube.

Bij een elektronica winkel zei iemand dat dit inderdaad niet kan. Dit lijkt me erg vreemd. Bij bellen naar Ziggo weet niemand er wat van. Ik zou ook graag een schriftelijke klacht indienen hierover maar kan nergens op hun website vinden hoe dit zou moeten.

Wie kan me ergens verder mee helpen? Alvast bedankt hiervoor.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9028Posts
  • 1066Oplossingen
  • 4027Likes

Hi @AlbertH, welkom op de Ziggo Community!

Wat opvallend dat het beeld zo ontzettend licht is in de app. De Ziggo GO TV App heeft zelf helaas geen beeldinstellingen die je kunt aanpassen hiervoor, dus ik vrees dat we daar erg snel klaar zijn. Heeft alleen de Ziggo GO TV App hier last van? Heeft jouw Android TV mogelijk een automatische helderheidsinstelling die je kunt uitschakelen? Er zijn verschillende benamingen hiervoor, zoals adaptive brightness, light sensor of auto luminance.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18362Posts
  • 763Oplossingen
  • 6286Likes

@AlbertH dat is niet zo vreemd. Geen enkele app op een smart TV of Smartphone of Tablet heeft dergelijke instellingen.

Hooguit instellingen voor de resolutie, of kwaliteit, meer dan dat heeft YouTube ook niet.

Dat moet ik ook echt in de instellingen van mijn Samsung TV zelf doen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9028Posts
  • 1066Oplossingen
  • 4027Likes

Hi @AlbertH, welkom op de Ziggo Community!

Wat opvallend dat het beeld zo ontzettend licht is in de app. De Ziggo GO TV App heeft zelf helaas geen beeldinstellingen die je kunt aanpassen hiervoor, dus ik vrees dat we daar erg snel klaar zijn. Heeft alleen de Ziggo GO TV App hier last van? Heeft jouw Android TV mogelijk een automatische helderheidsinstelling die je kunt uitschakelen? Er zijn verschillende benamingen hiervoor, zoals adaptive brightness, light sensor of auto luminance.

RoWi.

Level 20
  • 18362Posts
  • 763Oplossingen
  • 6286Likes

Welk model Nokia TV? 

Ik vind diverse handleidingen waar bij sprake is van beeld instellingen via de instellingen van de TV zelf. Dat zou los moeten staan van het Android deel.

AlbertH
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Alex, vreemd dat deze app niet aan te passen is. Bij andere apps zoals Youtube kan dat wel. Ik kan tijdens het kijken de beeldinstellingen niet wijzigen, dan moet ik eerst terug naar Live TV. Daar heb ik wel wat aanpassingen gedaan en het beeld is gelukkig minder licht nu.

AlbertH
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Rowi,

het is een Nokia HNE24GV210NC. Ondertussen heb ik wat beeldinstellingen gewijzigd en het beeld is nu minder licht gelukkig. Het blijf wel vreemd dat dit niet in de app Ziggo GO zelf is te wijzigen.

RoWi.

Level 20
  • 18362Posts
  • 763Oplossingen
  • 6286Likes

@AlbertH dat is niet zo vreemd. Geen enkele app op een smart TV of Smartphone of Tablet heeft dergelijke instellingen.

Hooguit instellingen voor de resolutie, of kwaliteit, meer dan dat heeft YouTube ook niet.

Dat moet ik ook echt in de instellingen van mijn Samsung TV zelf doen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic