Tot nu toe werd in de Ziggo Go browser de TV gids weergegeven met horizontaal de tijd en verticaal de zenders, dus één regel per zender. Nadat ik op de naam van een zender klikte (waarover later meer) werden alle zenders naast elkaar getoond met de programma's onder elkaar.
Deze weergave bevalt me allerminst, maar het lukt me niet om terug te keren naar de originele weergave. Zelfs als ik het venster sluit en opnieuw naar Ziggo Go ga krijg ik steeds weer dezelfde onhandige weergave (zenders naast elkaar).
Ik dacht misschien moet ik weer op een zendernaam klikken zoals ik dat ook deed toen ik die omschakeling had. Maar dat werkt niet. Ook kon ik geen instelling vinden hiervoor.
Hoe krijg ik mijn oorspronkelijke instelling terug. En welke weergave krijgen jullie? HEEEELP!
Ik ben erg blij dat Ziggo Sport veel (beach)volleybal uitzendt. Om te zien dat ik geen wedstrijden heb gemist scrol ik regelmatig een week terug. Het zou dan handig zijn als ik deze zender kon selecteren en dat vervolgens alle programma's van deze zender naast en onder elkaar zouden worden getoond. Bijvoorbeeld verticaal de tijd en horizontaal de dag. Het was om deze reden dat ik op Ziggo Sport klikte in de hoop dat deze weergave zou verschijnen. Maar niet dus, het verziekte mijn standaard weergave.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Klik eens op het icoontje naast zender zoeken.
Klik hier eens op:
Dat icoontje was het eerste wat ik probeerde omdat het inderdaad lijkt op de indeling die je krijgt als je erop drukt. Maar er gebeurde niets. Nu werkt het wel en ben ik erg blij. Bedankt voor de oplossing. Kon me ook al niet voorstellen dat je niet terug zou kunnen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.