1
Vraag
2
Reacties
Keimpsk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe krijg ik de informatiebalk weg?

Als ik ook maar iets doe tijdens het TV kijken (een muisbeweging is al voldoende), schuift de informatiebalk met zenderinformatie onderin beeld omhoog en blijft daar een seconde of vijf staan. Als je naar een programma kijkt met belangrijke informatie onderin beeld (de stand bij tennis of de rondetijden bij schaatsen) is dat heel erg irritant. Kan dat alsjeblieft anders? (of kan ik hier al iets aan doen, maar heb ik het nog niet gevonden?)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hallo en welkom @Keimpsk,

 

Herkenbaar hoor! Ik kijk wel eens tv met Ziggo GO op een tweede scherm, waarbij ik het linkerscherm gebruik om gewoon te browsen. Het meest voor de hand liggende antwoord is natuurlijk: niet de muis bewegen op dat scherm 😉


Maar de 5 seconden (ik heb getimet: 4,5) dat het duurt voordat de informatiebalk weggaat is voor mijn gevoel ook nét iets te lang. Had liever 2 seconden gehad.

Bekijk in context

1 Reactie 1
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Hallo en welkom @Keimpsk,

 

Herkenbaar hoor! Ik kijk wel eens tv met Ziggo GO op een tweede scherm, waarbij ik het linkerscherm gebruik om gewoon te browsen. Het meest voor de hand liggende antwoord is natuurlijk: niet de muis bewegen op dat scherm 😉


Maar de 5 seconden (ik heb getimet: 4,5) dat het duurt voordat de informatiebalk weggaat is voor mijn gevoel ook nét iets te lang. Had liever 2 seconden gehad.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic