Sinds een tijdje kunnen we in de Ziggo Go app niks meer op de kijklijst zetten. Wanneer we Kijklijst aantikken verscheen voorheen een vinkje en stond het programma op de kijklijst. Nu blijft het plusje gewoon staan en gebeurt er niets. Dit hebben we op meerdere apparaten en besturingssystemen (Android mobiel, Apple tablet en de next mini). Hoe verhelpen we dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk hier eens.
Kan specifiek programma niet toevoegen aan kijklij... - Ziggo Community
''De oplossing was voor mij eenvoudig maar niet gebruiksvriendelijk: Alle items uit de kijklijst weggegooid en daarna kon ik alle programma's weer toevoegen.''
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij elke serie, film of opname staat nu voeg toe aan kijklijst, als je deze aan klikt, zou deze dan er in moeten komen. Als dit niet het geval is.
Maak de Media Box even stroomloos of de Ziggo Go App even dicht swipen.
Na minuut of 10 herstart de media box en ga dan met de Home Knop naar TV & Terugkijken of Entertainment en kies een willekeurig programma uit.
Klik op het programma en dan zie je Voeg toe aan mijn kijklijst.
Als dit niet werkt, ga dan met de Home Knop naar Tabblad Systeem en naar Tandwiel op rechts en kies tabblad Systeem en zet de Media Box in Fabrieksherstel ( pincode 4 x 0 0 0 0 ) en dan krijg je de software opnieuw vers op het systeem.
Opname's blijven bewaard, maar Apps moet je weer opnieuw inloggen.
Dank voor de reactie! We hebben het uitgeprobeerd, maar het probleem is helaas niet verholpen. Het is alsof de Kijlijstknop disabled is..
Ik ga dit voorleggen aan een Ziggo medewerker, deze komt via dit topic dan langs een deze dagen en neem contact hier op.
Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing
💡 Zorg wèl dat uw ✏️ postcode en huisnummer in uw profiel 🖥 staan, dan weten Ziggo-medewerkers wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing. Uw profielpagina vindt u hier. |
Kijk hier eens.
Kan specifiek programma niet toevoegen aan kijklij... - Ziggo Community
''De oplossing was voor mij eenvoudig maar niet gebruiksvriendelijk: Alle items uit de kijklijst weggegooid en daarna kon ik alle programma's weer toevoegen.''
Bedankt! Hiermee lukt het wel. In het door jou gelinkte draadje zag ik wel dat het een tijdelijke fix is. Hopelijk vinden ze de oorzaak voor de bug. Voor nu werkt het in ieder geval.
Dank je @Steefb voor de link, ben er wegens privé omstandigheden even uit geweest. 👍🏻
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.