Boetzelvries
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik ondertiteling activeren in Ziggo GO

Ik heb een MS Windows 10 laptop met Google Chrome en Microsoft Edge.

Ik kan TV kijken en zie de ballon om ondertiteling aan te zetten. Ik zie ook de opties maar als ik een keuze maak voor Nederlandse ondertiteling wordt dat niet geactiveerd. Ook wijzigen naar gesproken ondertiteling werkt niet. 

Welke instellingen zijn er nodig om dit te kunnen gebruiken? Op andere laptops met hetzelfde of een ander account werkt het wel!

3 Reacties 3
Boetzelvries
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem opgelost. Trouwens niet dankzij enige hulp van Ziggo!

Probleem deed zich niet voor op andere laptop.

Vervolgens met een ander Ziggo account aangemeld, ondertiteling werkte meteen! Weer met eigen account aangemeld ..... huplakee ondertiteling werkt!

Kennelijk gaat het mis met de profielen (die we overigens eerder al hadden verwijderd). 

Beste Ziggo mensjes... gezien de vele problemen wellicht wat meer aandacht aan besteden?

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 523Posts
  • 51Oplossingen
  • 110Likes

Welkom op de Ziggo Community @Boetzelvries! Fijn dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen. Als ik je goed begrijp dan heb je meerdere accounts? 

Template
Expert
Expert
  • 1265Posts
  • 30Oplossingen
  • 248Likes

Hoogstwaarschijnlijk heb je de cookies in de browser(s) aan staan.

Sowieso werkt Ziggo Go niet goed met Chrome, de enige browser waar Ziggo Go goed mee werkt is Edge, ze zijn beiden based on Chromium, echter het werkt beter met Edge