Ik heb een MS Windows 10 laptop met Google Chrome en Microsoft Edge.
Ik kan TV kijken en zie de ballon om ondertiteling aan te zetten. Ik zie ook de opties maar als ik een keuze maak voor Nederlandse ondertiteling wordt dat niet geactiveerd. Ook wijzigen naar gesproken ondertiteling werkt niet.
Welke instellingen zijn er nodig om dit te kunnen gebruiken? Op andere laptops met hetzelfde of een ander account werkt het wel!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Probleem opgelost. Trouwens niet dankzij enige hulp van Ziggo!
Probleem deed zich niet voor op andere laptop.
Vervolgens met een ander Ziggo account aangemeld, ondertiteling werkte meteen! Weer met eigen account aangemeld ..... huplakee ondertiteling werkt!
Kennelijk gaat het mis met de profielen (die we overigens eerder al hadden verwijderd).
Beste Ziggo mensjes... gezien de vele problemen wellicht wat meer aandacht aan besteden?
Welkom op de Ziggo Community @Boetzelvries! Fijn dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen. Als ik je goed begrijp dan heb je meerdere accounts?
Hoogstwaarschijnlijk heb je de cookies in de browser(s) aan staan.
Sowieso werkt Ziggo Go niet goed met Chrome, de enige browser waar Ziggo Go goed mee werkt is Edge, ze zijn beiden based on Chromium, echter het werkt beter met Edge
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.