Hallo, medegebruikers,
Ik ben nieuw bij Ziggo en wil de Ziggo Go App op mijn tv in de slaapkamer installeren. Het betreft een Samsung UE43RU7020W ( XXN). Op de tv kan ik de app niet vinden.
Alvast bedankt voor je snelle reactie!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja, ik heb enkele weken geleden dat er eindelijk een app voor Samsung tv's komt.
Dit is een oude topic maar er is sinds vandaag nieuws over Ziggo Go en Samsung tv's.
Ziggo heeft vandaag het volgende bekend gemaakt:
Ziggo GO app
De Ziggo GO app is vanaf vandaag voor iedereen gratis beschikbaar in de App store (Apple) en Google Play (Android) en werkt op verschillende smart tv's, waaronder alle toestellen met Android TV 5.0 en hoger. De Ziggo GO app voor smart tv's van Samsung (Tizen 5.0 en hoger) en LG (webOS 5.0 en hoger) komt in de komende maanden beschikbaar, ruim voor de start van het nieuwe voetbalseizoen.
Bron (Ziggo): Ziggo Sport maakt meer Europees voetbal dan ooit voor heel Nederland beschikbaar (vodafoneziggo.nl)
Meteen ook voor LG webos 👍🏻 Alleen het stukje vanaf vandaag klopt niet de iOS en Android app voor Smart TV' s was er al langer. Of is het een volledig nieuwe app?
En nu geef ik niets om voetbal naar een echt gratis account?
Ziggo Sport Free
Voetballiefhebbers zonder Ziggo of Ziggo Sport Totaal krijgen met een Ziggo Sport Free account gratis toegang tot de voetbalwedstrijden van de deelnemende Nederlandse clubs en de finales
Het duurt allemaal ontzettend lang voordat ziggo eindelijk op een samsung tv gedownload kan worden. Wordt hoog tijd
Goed nieuws! De Ziggo GO TV app is vanaf nu beschikbaar voor Samsung TV's. Meer weten? Lees dan hier verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.