Sinds vandaag maak ik gebruik van Ziggo, inclusief Ziggo Go app.
Helaas kom ik er zojuist achter dat Ziggo Go niet werkt op de samsung TV.
Dit zou te verhelpen zijn met een android TV box.
Kan iemand adviseren wat een betaalbare optie is zodat we toch Ziggo Go kunnen gebruiken op het TV-scherm?
Ik begrijp na wat speurwerk dat niet alle tv-boxen geschikt zijn voor Ziggo Go.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goed nieuws! De Ziggo GO TV app is vanaf nu beschikbaar voor Samsung TV's. Meer weten? Lees dan hier verder.
Schaf voor 4 tientjes een Google Chromecast met Google TV aan. Ben je gelijk van het gedoe af dat je geen ondersteuning meer krijgt voor je smart tv. Ik heb hier 3 van die dingen en dat werkt prefect. Gewoon de app installeren via de Playstore en klaar.
Naast Ziggo Go, kun je alle gangbare apps van diverse streamingdiensten zoals Netflix, SkyShowtime, ViaPlay, F1 TV, Youtube etc etc etc. Het bespaart je de aanschaf van een veel duurdere tv box.
Hier vind je een overzicht van externe mediaspelers waarop je Ziggo GO kunt gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Arrianne Heb je geen mogelijkheid om te streamen?
Helaas zie ik geen streamicoontje tevoorschijn komen als de app open staat op de telefoon.
Schaf voor 4 tientjes een Google Chromecast met Google TV aan. Ben je gelijk van het gedoe af dat je geen ondersteuning meer krijgt voor je smart tv. Ik heb hier 3 van die dingen en dat werkt prefect. Gewoon de app installeren via de Playstore en klaar.
Naast Ziggo Go, kun je alle gangbare apps van diverse streamingdiensten zoals Netflix, SkyShowtime, ViaPlay, F1 TV, Youtube etc etc etc. Het bespaart je de aanschaf van een veel duurdere tv box.
Hier vind je een overzicht van externe mediaspelers waarop je Ziggo GO kunt gebruiken.
Dank! Ga ik meteen even naar kijken
Ik wil hier wel bij opmerken dat het goedkopere model alleen HD aankan als er abonnementen zijn bij streamdiensten zoals Disney+ zou ik persoonlijk voor de UHD/ 4K variant gaan.
Voor Ziggo Go is dat niet nodig voor de andere diensten kan het wel meerwaarde geven.
Inderdaad en heeft ook iets meer geheugen dus als je er veel apps op zet gaat dat ook makkelijker.
Ja gewoon Google chromecast aanschaffen super handig en super goedkoop
@Verwijderd account schreef:Ja gewoon Google chromecast aanschaffen super handig en super goedkoop
Nou 40 euro kan voor een persoon met een krap budget een hele investering zijn. Handig dat zeker, super goedkoop dat is een andere discussie.
@Edje040 schreef:Schaf voor 4 tientjes een Google Chromecast met Google TV aan. Ben je gelijk van het gedoe af dat je geen ondersteuning meer krijgt voor je smart tv. Ik heb hier 3 van die dingen en dat werkt prefect. Gewoon de app installeren via de Playstore en klaar.
Kijk ook eens hier naar : https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Tizen-app/m-p/1225831/highlight/true#M44018
We zijn bijna één jaar verder, vraag mij af of ze er nog mee bezig zijn.
Goed nieuws! De Ziggo GO TV app is vanaf nu beschikbaar voor Samsung TV's. Meer weten? Lees dan hier verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.