Hallo Peter,
Ik heb ook een Smart LG. Daar werkte het wel op, maar na sinds enige tijd niet meer. Volgens mij kan dit aan 2 oorzaken liggen. De LG browser is een verouderde chrome browser (zie je bovenin ook in je gmail staan als je die ermee opent). Volgens mij werkt het sinds de voorlaatste update niet meer. dan door: a) LG heeft een browserversie opgenomen in WebOS die niet meer compatible is met de videostreamingsformat van Ziggo (want de app werkt, totdat je een video probeert te kijken, dan zegt hij dat hij "helaas,. de video kan dit op moment niet worden afgespeeld." Icm met dat je op een knop kan drukken om opnieuw te proberen, maar dat helpt niks. b) Ziggo heeft een instelling of ander videoformat dan voorheen ingesteld en daardoor is het niet meer compatible. Ik weet niet of ze al over zijn op html5, maar dat zo best wel eens kunnen en dat kunnen oudere browsers dacht ik niet verwerken.
Als ik via mijn PC met een recente versie van Chrome op mijn tv kijk dan werkt het allemaal wel. Zit allemaal op hetzelfde netwerk. Het is dus de interactie tussen TV-browser en de ziggo go omgeving. Ik vermoed dat het pas weet gaat werken als LG bij een update van WebOS een zo recente versie van chrome toevoegt dat het wel weer compatible is.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Johanvdv