Vraagje
Ik heb alleen een Wifi middel abonnement van € 47.50 (dus geen tv en ziggo Go) en Voadofone Red Unlimited. Toch kon ik net gewoon inloggen via de safari browser en op ziggogo voetbal kijken, dat zou toch niet moeten kunnen? Heb tenslotte alleen een internet abonnement.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je abonnement staat helemaal goed @GOLDENLION67, Wifi Middel zonder Ziggo Go voor €47,50. Ben benieuwd hoe lang het draaien blijft, misschien na de eerst volgende update? Eind van de maand, of eind van de factuurperiode van de maand wellicht?
Vraag niet altijd hoe het kan, maar profiteer ervan 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bekijk je abonnement nog eens goed, Internet Only met ziggo go is mogelijk ( ook zonder kan).
Waarschijnlijk kijk je naar Ziggo Sport Free? Ziggo GO hoeft hiervoor geen onderdeel van het abonnement te zijn. Sterker nog, een abonnement bij Ziggo is ook geen vereiste.
Die basiszenders zul je waarschijnlijk ook altijd met de app kunnen kijken. Kijk nu op het open ESPN kanaal.
Ik dacht ook aan 1 van de drie Ziggo Sport Free kanalen. Echter weet ik niet of er op dit moment via die kanalen een uitzending zichtbaar is ik dacht pas met de finale.
Terzijde met toegang tot Ziggo Go betaal je € 54,50 voor Wifi Middel.
In principe kan je wel via de tuner van de TV ongeveer 50 ongecodeerde kanalen kijken met internet 'only'. Via de app niet, zeker het ESPN kanaal niet, dit lijkt dus een administratieve fout.
ik betaal 47.50 dat is zonder Ziggo Go.
@GOLDENLION67 schreef:ik betaal 47.50 dat is zonder Ziggo Go.
Dat had ik al gelezen 😉 maar wat staat er in je Mijn Ziggo omgeving en op de facturen mogelijk dat je door de omzetting van Internet XXL naar Wifi Middel tijdelijk toegang hebt tot de tv zenders via de app.
Weet je zeker dat je geen Ziggo Go in je abonnement hebt? Een abonnement op Wifi Middel zonder Ziggo Go, bedraagt € 47,50 per maand. Met Ziggo Go, € 54,50 per maand.
wellicht tijdelijk extra entertainment. even gekeken die extra dienst is Safe online e.
Tijdelijk extra entertainment? Nee hoor. Je hebt hoe dan ook geen Ziggo Go in je pakket. Kijk de overige specificaties/opbouw op je factuur maar eens na.
Klopt wat je zegt op de factuur alleen wifi middel en safe online.
@GOLDENLION67 schreef:Klopt wat je zegt op de factuur alleen wifi middel en safe online.
Kortom gewoon van genieten, zolang het duurt.
Wat ik al dacht. Maar goed, het had zomaar een foutje geweest kunnen zijn. Geniet er maar van zolang het nog kan. Welke zenders kun je nog meer zien? 😎
Je abonnement staat helemaal goed @GOLDENLION67, Wifi Middel zonder Ziggo Go voor €47,50. Ben benieuwd hoe lang het draaien blijft, misschien na de eerst volgende update? Eind van de maand, of eind van de factuurperiode van de maand wellicht?
Vraag niet altijd hoe het kan, maar profiteer ervan 😉
Toch raar hier een klant die geen TV afneemt heeft wel toegang tot alle kanalen, en daar tegenover staan diverse vooral nieuwe klanten die alleen de drie voetbal kanalen kunnen zien via de app of website.
Zo is dat, kan ik toch even de beker finale kijken, hup Go Ahead 😉
Gefeliciteerd met de Deventer Beker! 🏆 Superverdiende overwinning.
Geweldig voor Go Ahead! 🤗
2 weken verder en Ziggo go werkt nog steeds.
Ik heb ook alleen Wifi Middel, ga morgen eens kijken of ik ook nog steeds gebruik kan maken van Ziggo Go.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.