Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
GOLDENLION67
Level 7

Hoe kan het dat ik nog steeds toegang heb tot Ziggo GO met Wifi Middel (Internet Only)?

Vraagje

Ik heb alleen een Wifi middel abonnement van € 47.50 (dus geen tv en ziggo Go) en Voadofone Red Unlimited. Toch kon ik net gewoon inloggen via de safari browser en op ziggogo voetbal kijken, dat zou toch niet moeten kunnen? Heb tenslotte alleen een internet abonnement.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Je abonnement staat helemaal goed @GOLDENLION67, Wifi Middel zonder Ziggo Go voor €47,50. Ben benieuwd hoe lang het draaien blijft, misschien na de eerst volgende update? Eind van de maand, of eind van de factuurperiode van de maand wellicht?

Vraag niet altijd hoe het kan, maar profiteer ervan 😉

Bekijk in context

23 Reacties 23
Steefb
Level 20

Bekijk je abonnement nog eens goed, Internet Only met ziggo go is mogelijk ( ook zonder kan).

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Waarschijnlijk kijk je naar Ziggo Sport Free? Ziggo GO hoeft hiervoor geen onderdeel van het abonnement te zijn. Sterker nog, een abonnement bij Ziggo is ook geen vereiste.

0 Kudos
GOLDENLION67
Level 7
Topicstarter

Die basiszenders zul je waarschijnlijk ook altijd met de app kunnen kijken. Kijk nu op het open ESPN kanaal.

0 Kudos
RoWi
Level 20

Ik dacht ook aan 1 van de drie Ziggo Sport Free kanalen. Echter weet ik niet of er op dit moment via die kanalen een uitzending zichtbaar is ik dacht pas met de finale.

Terzijde met toegang tot Ziggo Go betaal je € 54,50 voor Wifi Middel.

In principe kan je wel via de tuner van de TV ongeveer 50 ongecodeerde kanalen kijken met internet 'only'. Via de app niet, zeker het ESPN kanaal niet, dit lijkt dus een administratieve fout.

0 Kudos
GOLDENLION67
Level 7
Topicstarter

ik betaal 47.50 dat is zonder Ziggo Go.

0 Kudos
RoWi
Level 20

@GOLDENLION67  schreef:

ik betaal 47.50 dat is zonder Ziggo Go.

Dat had ik al gelezen 😉 maar wat staat er in je Mijn Ziggo omgeving en op de facturen mogelijk dat je door de omzetting van Internet XXL naar Wifi Middel tijdelijk toegang hebt tot de tv zenders via de app.

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Weet je zeker dat je geen Ziggo Go in je abonnement hebt? Een abonnement op Wifi Middel zonder Ziggo Go, bedraagt € 47,50 per maand. Met Ziggo Go, € 54,50 per maand. 

0 Kudos
GOLDENLION67
Level 7
Topicstarter

Scherm­afbeelding 2025-04-21 om 19.20.05.png

 wellicht tijdelijk extra entertainment. even gekeken die extra dienst is Safe online e.

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Tijdelijk extra entertainment? Nee hoor. Je hebt hoe dan ook geen Ziggo Go in je pakket. Kijk de overige specificaties/opbouw op je factuur maar eens na. 

GOLDENLION67
Level 7
Topicstarter

Klopt wat je zegt op de factuur alleen wifi middel en safe online.

RoWi
Level 20

@GOLDENLION67  schreef:

Klopt wat je zegt op de factuur alleen wifi middel en safe online.

Kortom gewoon van genieten, zolang het duurt. 

Pineapple
Level 16

Wat ik al dacht. Maar goed, het had zomaar een foutje geweest kunnen zijn. Geniet er maar van zolang het nog kan. Welke zenders kun je nog meer zien? 😎

Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Je abonnement staat helemaal goed @GOLDENLION67, Wifi Middel zonder Ziggo Go voor €47,50. Ben benieuwd hoe lang het draaien blijft, misschien na de eerst volgende update? Eind van de maand, of eind van de factuurperiode van de maand wellicht?

Vraag niet altijd hoe het kan, maar profiteer ervan 😉

RoWi
Level 20

Toch raar hier een klant die geen TV afneemt heeft wel toegang tot alle kanalen, en daar tegenover staan diverse vooral nieuwe klanten die alleen de drie voetbal kanalen kunnen zien via de app of website.

0 Kudos
GOLDENLION67
Level 7
Topicstarter

Zo is dat, kan ik toch even de beker finale kijken, hup Go Ahead 😉

Pineapple
Level 16

Gefeliciteerd met de Deventer Beker! 🏆 Superverdiende overwinning. 

Geweldig voor Go Ahead! 🤗

Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Wat een wedstrijd @GOLDENLION67

Eentje voor de geschiedenisboeken 🎉 

GOLDENLION67
Level 7
Topicstarter

2 weken verder en Ziggo go werkt nog steeds.

0 Kudos
HaJee83
Level 13

Ik heb ook alleen Wifi Middel, ga morgen eens kijken of ik ook nog steeds gebruik kan maken van Ziggo Go.

0 Kudos